סיטואציה מביכה מאוד
דווקא האנשים שמשפילים את כולם והכול
הרגישו מה זה להיות מושפל על ידי "מאפיה" חחחחחחחח....
לראות את הפחד בעיניים
לראות את רעידת הידיים.. 😊
אאחח...
חחחחחחחחחחחחחחחח
צחוקייים 😂
אני מתה על הדברים האלההה
QUOTE (einavush @ 17/08/2007) חחחחחחחחחחחחחחחח
צחוקייים 😂
אני מתה על הדברים האלההה
חחחח..
גגגגמממניייי 😎
חחחחחחחחחחח מאפיה
מי שמתעסק מתרסק חחחחחחחחחח
לוב יו העיקר שהכל הסתדר
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איזה חמווווווווווווווווווודד
חיחיחיח
ידעתי שהכל יסתדרר
אני ממש ממש ממש ממש ממשששש-
שמחה בשבילך בובה
שבת שלום
אוהבתת מלללללא
חחחח שמחה שלפחות סדרתם את זה
אבל גם אצלנו יום ראשון שלך בעבודה זה "חפיפה" ואת לא מקבלת כסף
רק מהפעמים הבאות..
ומה את מלצרית?!
או דיילת?!
כן בסוף הכול מסתדר אה?
טפו טפו טפו בלי עין הרע!..
תודהההההה 😁
חופיתי?
לפי חוקי הנוער העובד,
אפילו אם את מתלמדת,את זכאית לכל הסכום שמלצרית רגילה צריכה לקבל
וזה עבירה על החוק,כאשר משלמים פחות..
ואני אפילו שהייתי מתחילה
היה לי שולחן לבד,
ועשיתי הכול כמו שמלצרית עושה...
ואני?.
הייתי מלצרית חח...
מגיע להם
אכלו אותהההה
רגי אני לא מתעסקת איתך יותר חוחו
QUOTE (סוופרמאמי @ 17/08/2007) מגיע להם
אכלו אותהההה
רגי אני לא מתעסקת איתך יותר חוחו
חחחחחחחחחח....
לאנשים טובים אני לא מזיקה!.. 😉
חחח אאאאא יפההההה!!!!
חח😊
שמחה בשבילך..
בכל מקרה תעשי רגע חושבים לפני שתלכי לעבוד שם שוב..
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 😁
גבר גבר הייתי אומרת 😊
חחחחחחחחחחחח
שמחה בשבילך אהובתי..
(סורי שלא הגבתי לאשכול הקודם.. לא ראיתי ! )
אוהבת אותך !
טוב שלא הגדלת את הדף שני..
אוו אוו שנשששןן
שתיהי בריאה חחח....
😁
חחח 😁
אז איך זה להיות במאפייה?!
יש קשרים מפחדים ממך אהה?! (;
חח
QUOTE (ysataia-vika @ 17/08/2007) חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אני רק מדמיינת את הסיטואציה...😊
אה גדולללללללל!!!!
כל הכבוד לאבא שלך!!!!!!!!!!!!!
גאה בוו