זוכרים ת'אשכול
במיוחד לאלה שנכנסו והגיבו
http://www.lovesite.co.il/modules.php?name...showtopic=73314
היום אבא שלי במיוחד לא הלך לעבודה,
אז נסענו לאולם,
לידע כללי,אבא שלי נראה כמו אחד במאפיה הרוסית,למרות זאת הוא לא יכול אפילו לפגוע בזבוב
והוא לא במאפיה הרוסית חחח...ממש לא!..
קיצור,באנו לשם,אחד מהאחראים ראה את אבא שלי נבהל,חשב באו לברר איתו "עניניים"
אז הוא בא חיבק את אבא שלי, "מה שלומך חבר?" חשבתי באמת חבר של אבא חח...
אבל לא,טעיתי,
אבא שלי התחיל לדבר,וזה..
והוא אמר :"תבוא יום ראשון ,כרגע אין לי כסף לשלם,המנהלת חשבונאות לא נמצאת"
אבא שלי לא אהב ת'תשובה,
כי כבר הייתי פעם אחת ,נסעתי בזבזתי כסף והכול ואמרו לי "תבואי מחר"
אז...אבא שלי אמר,רוצה לדבר עם אחראי לגבי המלצרים,(רב מלצרים)
אז הוא בא,
אבא שלי אמר: "מכירים אותכם בכל העיר,אולם גדול,טוב,שרות מעולה,רק אני לא רואה באמת סיבה לכל הדברים שאומרים,חבל חבל שאני אצטרך לתבוע אותכם"
חחחחח
ואי ואי
ההוא קפא במקום!!!!.....(רב מלצרים)
לא יכל אפילו לרשום פרטים שלי,רשמתי בעצמי
והוא רצה לתת לי רק 60 שקל,
אמר שלי אמר "לא לא לא,מחיר מינימום,ולא מעניין אותי שזה התלמדות"
והוא לא ידע מה לספור,איך לספור,רעד כולו וזה..חחח
וההוא שחיבק את אבא שלי בהתחלה שאל : "תגידי את מהמאפיה הרוסית?"
בשביל להפחיד קצת אבא שלי אומר : "ככןןן כןן.."
קיצור ישלמו לי כמו שצריך בעזרת השם!...
והרי ביקשתי עוד עבודה: אז הבחורה אמר לי שאין עבודה בשבילי כרגע
והרב מלצרים אמר: "את רק צריכה עבודה תבואי אלי,רק אלי,ואני מייד נותן לך "
חחחחחח..
הם רק שמעו בית משפט,אאאאחחחחחח....
קיעצורר סליחה על החפירה,מכל הלב סליחה
הייתי חיייבת להוציא את זה!.. 😉
שבת שלום,סוף שבוע מדהים!





