היא מתפוררת לי בין הידיים, לאט לאט ..
התקופה היפה ביותר בחיי.
נופר,
מאמי מה פתאום מתפוררת?.
אל תתני לתקופות יפות בחיים שלך לקרוס
מאמי,
את חייבת להרים את עצמך למעלה,לא לתת לתקופה הזאת
ללכת ממך!..
תקחי כוחות,
לא טוב שפתאום ככה הכול יגמר
תנסי לבנות מחדש,כמה שזה קשה,
וכל דבר אני פה בשבילך תמיד
אוהבתתת אותך
ואואואואוא 😮
מה נגמר ואיך נגמר.???!!?!?!?!?!?!?
אל תתני לזה להיגמר
אסור אסור לוותר
והתקופה הטובה תתחדש לה את תיראי!!!!
אסור להתייאש אסור להרים ידיים!!
אוווהבת אותך
ותמיד פה בשבילך!!!
מה קרה?
החיים ככה סתם לא יכולים ללכת,
אל תתני למשהו טוב ללכת ממך,
תנסי להחזיר את זה אלייך
עד הכוח האחרון מאמי,
אל תוותרי
ולא ליפול בדרך
יש כשלונות כל-כך רבים בחיים שלנו
שמנסים להפיל אותנו כל פעם מחדש
אבל זה לא אומר שבגלל כשלון,את תפילי
ההפך
תעמדי על הרגליים,
אל תוותרי,
תנסי להמשיך הלאה,כמה שנראה לך בלתי-אפשרי
תיהי חזקה,
תתמודדי עם הדברים,
אל תתני למשהו לשבור אותך בקלות
ותמייייד תדעי שאני פה בשבילך
"אני הולכת לאיבוד לך
זה לא אומר שאני לא אוהבת אותך
כי אני כן, כי אני כן.."
😢
נופר,
מאמי שלי,
לא ללכת לאיבוד,
לא לתת לעצמך ליפול...
נופר?..
תחשבי טוב טוב ,פעמיים!..
לפני שאת עושה צעד מסוים,
שום דבר לא הולך לאיבוד,
את רק צריכה להחזיר את זה אלייך
לא לתת לדברים להסתיים
ואם כבר,מי יודע, רק אלוהים למעלה,
וכל הסיבות ...
אינן ברורות,כרגע
אולי בהמשך
אוהבת אותך
רגיי את מלאך.
אני אדבר איתך בהזדמנות .. אוהבת
QUOTE (NoFOosH @ 16/08/2007) רגיי את מלאך.
אני אדבר איתך בהזדמנות .. אוהבת
אאווףף..
לא אוהבת לראות אותך ככה..:\
רע לי שמשהו לא בסדר,ואני לא יודעת מה,
אבל את חייבת לספר לי מה באמת קורה,
רק כשתיהי מוכנה,
מכבדת את ההחלטה שלך כרגע!..
אוהבתתת אותך
אל תישברי
ולא משנה מה קרה
תמיד תזכרי
שכל דבר שקורה קורה לטובה
ואחרי כל דבר רע שקורה
קורה משהו הרבה יותר טוב!
זה משהו עם החבר?
אני מקווה שיסתדר
:]
ואם את צריכה משהו
כל דבר אני כאן 😊
את מלכה נופרר
את לא נשברת לי עכשיו
תרימי את הראש תחזיקי את עצמך
ותתקתקי עניינים .. את לא נעלמת ככה
מאמי אני בטוחה שאת תצליחי לסדר הכל
אל תדאגי
ואל תשברי
את האחרונה פה שצריכה לעשות את זה!
אוהבת כל כךךךך