יפיופה שלי מה קרה ??
את חייבת להיות חזקה
ולא לתת למה שהולך
להרסו לך את התקופה היפה
לקרות!!! פשוט לא לתת לזה לנצח!!
תהיי חזקה ותרימי את הראש!!!
אמרתי שאני בחיים לא יכנס יותר לאתר אבל ידעתי שתפתחי אשכול!
חיים שלי אני לא צריכה להגיד לך שוב אבל בכל מקרא הכל יהיה בסדר
ואני תמיד איתך בכל מצב ואת יודעת את זה...
(את לא לומדת מהשיחה מאתמול.?)
QUOTE (רגייי @ 16/08/2007) נופר,
מאמי מה פתאום מתפוררת?.
אל תתני לתקופות יפות בחיים שלך לקרוס
מאמי,
את חייבת להרים את עצמך למעלה,לא לתת לתקופה הזאת
ללכת ממך!..
תקחי כוחות,
לא טוב שפתאום ככה הכול יגמר
תנסי לבנות מחדש,כמה שזה קשה,
וכל דבר אני פה בשבילך תמיד
אוהבתתת אותך
...
QUOTE (טוניטה @ 17/08/2007) QUOTE (רגייי @ 16/08/2007) נופר,
מאמי מה פתאום מתפוררת?.
אל תתני לתקופות יפות בחיים שלך לקרוס
מאמי,
את חייבת להרים את עצמך למעלה,לא לתת לתקופה הזאת
ללכת ממך!..
תקחי כוחות,
לא טוב שפתאום ככה הכול יגמר
תנסי לבנות מחדש,כמה שזה קשה,
וכל דבר אני פה בשבילך תמיד
אוהבתתת אותך
...
תהיי חזקה... אל תיפלי..
אל תתני לתקופםה היפה לעזוב..
אוהבת 3>
QUOTE (--בובית--10 @ 16/08/2007) יפיופה שלי מה קרה ??
את חייבת להיות חזקה
ולא לתת למה שהולך
להרוס לך את התקופה היפה
לקרות!!! פשוט לא לתת לזה לנצח!!
תהיי חזקה ותרימי את הראש!!!
אוהבת אותך נופרי3>
QUOTE (Kitty-Kat @ 17/08/2007) אמרתי שאני בחיים לא יכנס יותר לאתר אבל ידעתי שתפתחי אשכול!
חיים שלי אני לא צריכה להגיד לך שוב אבל בכל מקרא הכל יהיה בסדר
ואני תמיד איתך בכל מצב ואת יודעת את זה...
(את לא לומדת מהשיחה מאתמול.?)
לומדת לומדת..
אוהבת אותך טארה
😢 אוף
מאמי זה גם מה שעבר עליי השבוע
חשבתי שזהו
זה לא אומר שעכשיו זה בסדר
אבל מנסים שוב פעם
נראה מה יהיה
בכל מקרה אל תחשבי שזה נגמרו לך החיים
כי ממש לא
אם בא לך אני כאן בשבילך תמיד יפה שלייי
^ גם אני פה בשבילך ליאורי.
כשתרצי תספרי לי מה קרה אם יבוא לך ... שמחה הסתדר לכם מדהימים
QUOTE (NoFOosH @ 17/08/2007) ^ גם אני פה בשבילך ליאורי.
כשתרצי תספרי לי מה קרה אם יבוא לך ... שמחה הסתדר לכם מדהימים
הסתדר, עדיין לא
אבל נראה מה יהיה
כנסי למסנ😊
אוהבת אותךך
לאאאאאא נווופפפפ אין מצבב בעולםםםםם
דברי איתי !!!!!!!
גם אני מרגישה ככה.....
זה הולך לי לאיבוד......
תהיי חזקה מאמי שלי!
אוהבת אותך ואני איתך תמיד..
פה בשבילך!
3>
אור
נופרייייייייייייייייייי :/
יפיופהההה...את חזקה ומדהימה ובגלל את לא תשברי לי ברור?!
את הכי חשובה לי בעולם,אני לא ייתן לך ליפול ככה!
תמשיכי להיות חזקה כמו שאת,יהיה בסדר נשמה!! הבנת?!
את תראי! יהיה בסדר..
דברי איתי נופיי!
לא משנה מה קרה מאמי הכל יהיה בסדר!
את תראי.
רק אל תישברי