יהיה זיכרה ברוך..
😢 ממש עצוב..😢
אמאאא..איזה עצוב:[
מסכנה כמה היא עברה יצאה מהמחלה הארורה הזאת
איבדה את החבר שלה בפעולה בצבא
ואז שוב המחלה חזרה..
דיי אפילו לשונאים שלי אני לא מאחלת דבר כזה..
יהי זיכרה ברוך😢
דייי
אמא'לה איזה עצוווב 😢
QUOTE (רגייי @ 16/08/2007) ממש עצוב..:\
מאמי תיהי חזקה!..
עכשיו היא מלאכית ששומרת על המשפחה שלה מלמעלה
😊
ואיי
עצוב מאוד..😢
זכרונו לברכה
אחח הסרטן הזה..:\