פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

:(

✍️ limaori 📅 16/08/2007 12:23 👁️ 365 צפיות 💬 18 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 2
אין לך מקום

ביצוע: היהודים
מילים ולחן: תום פטרובר



אין לך, אין לך מקום
אין לך, אין לך כבר כוח
גם לא לראות
גם לא למרוד עוד

אין לך, אין לך מקום
אין לך, אין לך כבר כוח
גם לא לשרוד
גם לא למעוד עוד

אין לך מנוחה
כואב לך, אלא מה
אבוי לך, אבוי

אין לך, אין לך מקום
אין לך, אין לך כבר כוח
גם לא לבכות
גם לא לרעוד עוד

אין לך, אין לך מקום
אין לך, אין לך כבר כוח
לחלום אפשר
הכל מותר כבר

אין לך מנוחה
כואב לך, אלא מה
או הכל יעבור

אין לך, אין לך מקום
אין לך, אין לך כבר כוח
גם לא להיות
גם לא לרצות עוד

תסתכלי עלי
אתן לך את חיי
רק שובי אלי
שובי אלי

אין לך מקום






גרמתם לי לחשוב כמו שצריך😊 אוהבת אותכןןן

יהיה טוב😊
מאמי קודם כל ליודעת מה יכול לקרות אם בא לך לדבר תדברי איתי..

אבל זה בהחלט תהיה בריחה ועדיף להתמודד עם הכאב והמציאות מאשר לברוח ולהתנתק לכמה זמן

כי בסוף במילא תחזרי לאותה הבעיה.

יהיה בסדר.
ליאורי את זוכרת מה אמרת ליייייי
כשרציתי ללכת לגור עם אחי בניו יורק
את התעצבנת
כי תכלס זאת בריחה
אני בורחת מהמציאות
וזה לא טוב !
מאמייייייייי את חייבת להמשיך
כמה שקשה

ואת לא זזה מפה ששומעתתתת?
איך אני יראה אותך 😢
אני יתגעגע כ"כ
הבטחת שתעזרי לי בלימודים !
בוביי שלי
יהיה טוב תאמיני לי
אל תעשי דברים שאחרי זה תצטערי עלייהם
את ילדה מספיק גדולה בשביל לדעת שלברוח זאת סתם אופציה
שלא עוזרת , נכון?

אני אוהבת אותך בובהההה
😢 😢

זה מה שיש לי.

יהיה טוב.

וכן זאת בריחה.
את חייבת להתמודדד ולהמשיך בחיים,
תהיי חזקה.

אני איתך בכול דבר.
משוגעת אחת אני אוהבת אותך!
נכון זו בריחה
אבל רק ככה אני אוכל לחשוב על דברים
אבל אולי זה יחכה לאחרי הצבא
כי בכל מקרה אני אעשה את זה
בלי שום קשר...


Mami_4_Ever תודה על העידוד שלך.😊
נדבר!!


בריי חחח רק בשביל שתצליחי בלימודים אני נשארת פההה
חחחח
אני אוהבת אותךך
ובאמת צודקתתת זו בריחה...
אני אוהבת אותךךךךךךךךךך
ונראה בכלל מה יהיה
מי אמר שמה שאני לא רוצה שיקרה יקרה
חח סיבכתי את עצמי
מאמי תסתכלי לברוח לא יעזור
כי את למעשה לא מתמודדת עם הדברים
ובסופו של דבר את תחזרי
והבעיות עדיין יישארו רק שבזמן
הזה שתהיי בארצות הברית הבעיות האלה ידחקו לפינה...
אני מציעה לך להישאר ולהתמודד
זה רק ייתן לך ניסיון וכלים לחיים
את תלמדי מזה מלא דברים.
נכון שכואב לך, נכון שקשה לך
אבל את תעברי את זה.
בשביל זה יש לך חברות משפחה אותנו ועוד מלא דברים!
אני שולחת לך חיבוק ענקי
והכי ישיר בעולם שוב אני אומרת:
אל תטוסי!!!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*

ליאורי,יפתיייייי....
כמו ברי אמרה,
לברוח זה לא פתרון,
אני מבינה שלא קל לך,אני מבינה קשה לך
אני מבינה שאין לך כוח להתמודד עם מה שאת מרגישה כרגע
ועם מה שאת עוברת
אבל לנסוע ופתאום לעזוב הכול
זה לברוח מהמציאות,
פשוט לעזוב הכול,וככה להשאיר,זאת טעות!..

חמודה שלי,את צריכה להיות חזקה,
אני מבינה שכל-כך קשה לך ברגעים האלה,
שאת מנסה,רוצה,אבל לא מה שאת רוצה,את משיגה בתקופה הזאת

אבל זה לא אומר שאת תברחי לי מפה
לא מרשה לך מאמי

קומי על הרגלים,
ראש למעלה
תאמיני שהכול יסתדר על הדרך הטובה ביותר
למרות שכרגע זה נראה לך אפל ובלתי-ניתן להסדר

אבל מתוקה,את צריכה להילחם
לנסות עוד פעם-פעמים,לא לוותר
ואם באמת את רואה שלא מסתדר,
אל תוותרי ותנסעי פתאום רחוק,לא מרשה לך

תמודדי כמה שיהיה לך קשה
החיים לא קלים,
מלאים בהפתעות שלפעמים אנחנו אפילו לא מצפים לאותן ההפתעות

אבל תיהי חזקה מאמי שלי
כל דבר אני פה בשבילך
אני מוכנה להקשיב,להאזין
אבל לא תמיד אוכל באמת לגיד ת'מילה הנכונה
כי את בתקופה כזאת שכל מה שאני אגיד
לא הכי יסתדר לך בראש
כי את תיהי בשלך,
ככה זה בתקופות רעות וכואבות,
אבל לא ליפול,לא לוותר,
להמשיך הלאה
כמה שלך קשה,
אני פה תמיד בשביל להקשיב,ולהגיד מילות תמיכה,
אפילו כמה שאני אוהבת אותך,עד השמיים ובחזרה!...



נ.ב
חלמתי עלייך בלילה,חחח שאת מתקשרת אליי
😊

מווווווואה3>








עמוק בתוכי אני נרגעת
כי הכל יהיה בסדר, הכל יהיה בסדר







תיהי בטוחה!
אממ בריחה?
באיזשהו מקום אולי זו אכן בריחה.
אבל מצד שני?
אולי את צריכה חופשה קטנה
לסדר את המחשבות, להתרענן.
לחשוב קצת על המהלכים הבאים בחיים,
להתנתק טיפה מכולם.
אני מאמינה שאת יודעת מה טוב בשבילך,
ובסופו של דבר תעשי את הבחירה הנכונה,
את הבחירה הטובה בשבילך 😊😊
אוהבת אותך,
ותמידדד פה בשבילך 3>
חח יפות שלייי
אני פשוט רוצה לברוח מהבעיות האלו
מהכאב הזה
הוא הורס אותי
אבל זו הייתה מחשבה של שנייה
והיא נעלמה
כי אין מה לעשות חייבים להתמודד עם מה שעובר עלינו
אם לא, איך נתמודד עם דברים קשים יותר
תודה יפות שליי על התמיכה
אני יודעת שאני מעיקה בזמן האחרון
אוהבת אותכןןן
QUOTE (limaori @ 16/08/2007)


בריי חחח רק בשביל שתצליחי בלימודים אני נשארת פההה
חחחח
אני אוהבת אותךך
ובאמת צודקתתת זו בריחה...
אני אוהבת אותךךךךךךךךךך
ונראה בכלל מה יהיה
מי אמר שמה שאני לא רוצה שיקרה יקרה
חח סיבכתי את עצמי
חחח ליאוורי שלי
את נישארת פה גם בגלל עצמך
כי זה המקום שלך
פה יש לך את אח שלך , אמא שלך, אבא שלך
ותמישפחה שלך
פה גדלת ..
יש לך את מאור , למרות שהכל ניראה עכשיו רע
וקצת מעורפל
אני בטוחהההה ב10000000%
שהכל יסתדר
תנו לזמן לעשות את שלו
אתם שנייכם אוהבים אחד תשנים ולא תוותרו על זה!

וכן אני זוכרת את זה עדיין שניפגשנו פעם ראשונה
את אמרת שתעזרי לי ללמוד :]
אז תעזרי ליייייי 😛 😁

וואחדדדדד בריחההה ..
חח סיבכת גם אותי חח במישפט האחרון :\ חחחחחח
גנובההה

אני אוהבת אותךךךךךךךךךךך לייאוריייייי שלי
אני צריכה אותך כאן , לא שםםםםם
כאן בשביל לראות אותך , לדבר איתך , להפגש איתך
לעזור לךךךךך
ולא לחשוב שגם את הלכת לשם !!
מובןןןןןןןן ? 😠
חח אוהבת אותך
את לא מעיקה.
בשביל מה יש חברים?!
ואנחנו משפחה אז זה יותר מזה.
אנחנו פה איתך בטוב וברע
רק תהיי חזקה
ותדעי שבסוף הכל עובר
אני גאה בך על ההחלטה הסופית לא לברוח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
לידוריי, זה מה שאני רוצה
חופשה קצרה
מהכול
גם ככה חודש הבא אני טסה
מקווה שזה מה שיעזור לי
תודה יפה שליייי


ואיי רגיי את לא מבינה איך מה שאת כותבת
מרגיע אותי
אין מישהו שמבין אותי יותר ממך
אבלל דיי אני יותר לא נלחמת
אני כבר שחוקה
באמת
מה שיהיה יהיה
אבל אני אשאר פה אל תדאגי😊
חח חאז היום אני אתקשר 😛
אם אף פעם לא נעיז לנסות, לא נראה לעולם את הקשת בענן.
אם אף פעם לא נחפש, לעולם לא נוכל למצוא.
אם לא נתאמץ להתגבר על ספקותינו ופחדינו,
לעולם לא נדע עד כמה נפלא לחיות בלעדיהם.
אם לא נתמודד עם קשיים, לא נוכל להתחזק.
אם לא נשמור על חלומותינו, נאבד אותם לנצח



( קולין מק'קארתי)

אוהבת אותך הכי בעולם!..
בריי שליי ברור שאני נשארת בשביל עצמי
וברור שאני אעזור לך
במה שלא תרציייי
אם את רוצה אני אעשה במקומךךך
ואני תמיד אהיה לצידךךך
ולא אשאיר אותך לבד
בחיים לא!!!!
חחחחחחחח ואיך סיבכתי את המשפט חחח
הצחקתי את עצמי
יהיה טוב😊
אני אופטימית



מורני תודה מלאך😊
בריחה זה הדבר האחרון שאני צריכה
אבל חייבים להתמודד עם החיים
כי בסופו של דבר זה מחזק אותנו
אני אוהבת אותךך
QUOTE (רגייי @ 16/08/2007) אם אף פעם לא נעיז לנסות, לא נראה לעולם את הקשת בענן.
אם אף פעם לא נחפש, לעולם לא נוכל למצוא.
אם לא נתאמץ להתגבר על ספקותינו ופחדינו,
לעולם לא נדע עד כמה נפלא לחיות בלעדיהם.
אם לא נתמודד עם קשיים, לא נוכל להתחזק.
אם לא נשמור על חלומותינו, נאבד אותם לנצח



( קולין מק'קארתי)

אוהבת אותך הכי בעולם!..
כ"כ נכוןן
אני אוהבת אותךךךך

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך