QUOTE (limaori @ 16/08/2007) QUOTE (רגייי @ 16/08/2007) אם אף פעם לא נעיז לנסות, לא נראה לעולם את הקשת בענן.
אם אף פעם לא נחפש, לעולם לא נוכל למצוא.
אם לא נתאמץ להתגבר על ספקותינו ופחדינו,
לעולם לא נדע עד כמה נפלא לחיות בלעדיהם.
אם לא נתמודד עם קשיים, לא נוכל להתחזק.
אם לא נשמור על חלומותינו, נאבד אותם לנצח
( קולין מק'קארתי)
אוהבת אותך הכי בעולם!..
כ"כ נכוןן
אני אוהבת אותךךךך
ואני!?!?!?!?!?!!?!?!?!?
אני אוהבבבבבתת אותךךך הרבה יותתתרררר
😁 😁
QUOTE (limaori @ 16/08/2007) בריי שליי ברור שאני נשארת בשביל עצמי
וברור שאני אעזור לך
במה שלא תרציייי
אם את רוצה אני אעשה במקומךךך
ואני תמיד אהיה לצידךךך
ולא אשאיר אותך לבד
בחיים לא!!!!
חחחחחחחח ואיך סיבכתי את המשפט חחח
הצחקתי את עצמי
יהיה טוב😊
אני אופטימית
חחחחח
גנווובבבבבבהההה
אני יהיה גם ליצידך תמיד
בכל דבר
בכל מקום ..
כל מה שתרציייי
את כבר יודעת איפה ואיך הבית שלי ניראה
את יכולה לקפוץ מתי שאת רוצה😊
וגם אני לא ישאיר אותך לבד .. לעולם
תזכרי שאני אוהבת אותך
ושבשביל זה יש חברות 😊😊
יהיה טווב, טוב מאוד😊
QUOTE (limaori @ 16/08/2007) חח משוגעתתתת
הלוו?
לא להפיץ את העובדות!...
😨