QUOTE (רגייי @ 16/08/2007)
ברררררייי?עתיד?
לפני שבועיים צבעתי לסבתא שיער,יצא אדום זועק חח..במקום אדום חושני 😨
אבל בקטנה...
ותמונה?
הלוואי הייתה מצלמה נורמלית חח...
הבדיקת דם הייתה אמורה להיות היום,אבל שכחתי שצריך להיות בצום חח..ואכלתי בלילה.. 😉
אז יום ראשון על הבוקר!..
אוהבתת אותך
[/b]
חחחחחחחחחחחחחחח רגינושששש
לפחות יצא חושניי ?! חחחחחח D:
עשית עבודה טובה:]
לא נורא מה שיהיה יהיה טוב
חח מצחיקה לא נורא יום ראשון בעזרת השם תעשי תבדיקות והכל יעבור בשלום (:
אוהבת אותך





