סתם סתם לא עד כדי כך גורלית
קמתי בבוקר,מלאת מרץ(לעומת כל השבוע שלא הרגשתי טוב כל-כך)
לקחתי ת'מספרים של אבא
מצאתי את הפוני שלי,שהוא ניהיה ממש ארוך אז
לא רואים שזה כבר פוני
ועשיתי לי פוני מדורג -לבד!.. 😁 😁
ועשיתי לי פן בקטנה חח...
נחמד כזה
😊
בקיצור
בגלל שלא הרגשתי טוב כל השבוע
נראה לי בגלל שאכלתי ארוחה במוצאי שבת בבורגרנץ'
ומאז ניהיו לי סחרחורות,בחילות,חולשה,תחושת התעלפות
הלכתי אתמול לרופא
נתנה לי לעשות בדיקת דם
אבל הכי בטוח שזה התופעות של המיגרנה שיש לי 😨
למרות שאין לי כאבי ראש!....
העיקרר עכשיו מרגישה הרבה יותר טוב
והפוניי החדש..😛 😊
קיצוררר חפרתי בטירוף...
מצטערת!...חחחחח....
שיהיה לכם יוםםםםםם מדהיםםם!!!!..(=
רגיייייי שמחה שאת מרגישה טוב 😊
ותתחדשי על הפוני !
חעחעחע
יש עתידדדדד 😊
תעליי תמונה ניראה אותך (:
אני שמחה שאת מרגישה בהרבה יותר טוב
זה וירוס כזה\:
הרופאה אמרה שהוא הרבה עכשיו מופיע
ושיהיה לך בהצלחווש בבדיקות דם !
מתיי את עושה?
שיהיה לך המשך יום מדהים כמוך בובה
אוהבת אותך כ"כ
יובלייי?תודה מתוקהה שלי
מווואה 3>
ברררררייי?עתיד?
לפני שבועיים צבעתי לסבתא שיער,יצא אדום זועק חח..במקום אדום חושני 😨
אבל בקטנה...
ותמונה?
הלוואי הייתה מצלמה נורמלית חח...
הבדיקת דם הייתה אמורה להיות היום,אבל שכחתי שצריך להיות בצום חח..ואכלתי בלילה.. 😉
אז יום ראשון על הבוקר!..
אוהבתת אותך
איכסה בורגראנץ'
אף פעם לא אהבתי אותם
העיקר שאישתי מרגישה טוב😛
חח ותתחדשי על הפוני
אוהבת אותך😛
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 16/08/2007) איכסה בורגראנץ'
אף פעם לא אהבתי אותם
העיקר שאישתי מרגישה טוב😛
חח ותתחדשי על הפוני
אוהבת אותך😛
כןןן חח
כי מקדולנ'ס היה מפוצץ....כאילו מממשש..תור ענקי,כאילו נותנים כסף חינם או משהו
אוהבתת אותךךךךך
כל הכבוד מאמי..חחח אני לפעמים עושה לאמא פסים..😊
חחחחח הרגת אותי לסבתא אדום חושני?! לא קצת הגזמנו חחחחחחחחחחח
בעע גם בורגרקינג מגעיל..
אני אוהבת אותךךךךךךך
רק תרגישי טוב יפתיייי
ושכל יום תקומי מלאת מרץץץץ
מתה עלייייייייייייייייך
חח..ריטו'ש,
היא ביקשה אדום -בורדו עם חום לא יודעת,היה משהו ממש יפה,וכמו שהיא רצתה
אבל רק הורדתי לה את הצבע
זה היה אדוםםםםם...:\
ואדום חושני היה רשום על הקופסא..חחח
ליאווורי?
חחח כל יום מרץ?..
ואי ואי..לא טוב 😨
אאוווהבת אותך!
חחחחח הבנתי..
עשית לעצמך סבתא תופסת גברים חחחח..😊
QUOTE (Mami_4_Ever @ 16/08/2007) חחחחח הבנתי..
עשית לעצמך סבתא תופסת גברים חחחח..😊
חחחחח..
נכון.?
והיא לא האמינה לי 😛 😛 😎
חחחח חכי חכי היא תצא לרחוב...פתאום תמגנט אליה כמה..😊
יאיי שמחה שאת מרגישה טוב יותר,
ותתחדשי על הפוני😊
אוהבת אותך.
😊
QUOTE (Mami_4_Ever @ 16/08/2007) חחחח חכי חכי היא תצא לרחוב...פתאום תמגנט אליה כמה..😊
😛