אללללל תעשי בללשון בעעעע
ובהצלחה מאמי שלי אוהבת אווותך
תודה נופרווש
ירד לי כבר מהעגילל בלשון
אוהבת אותך מאמיייי
יפה לך מאמי ... תתחדשי.
גם לי בא עגיל בלשון
אבל אני פוחדת מממממממוות =\
אין לי תאומץ חעחעחעחע
QUOTE (shani_bachar @ 16/08/2007) יפה לך מאמי ... תתחדשי.
גם לי בא עגיל בלשון
אבל אני פוחדת מממממממוות =\
אין לי תאומץ חעחעחעחע
תודה בובה:]
כן , תאמת גם לי אין כ"כ תאומץ הזה
גם אבא שלי יראה אותי עם זה אני ישחט
ידיד שלי עשה הוא אמר שזה כואב רצח
ותכלסס זה גם מסוכן