היום אני הולכת לחדש את העגיל באף
ואולי אני יעשה בלשון , למרות שלא מתלהבת מזה משהו
מקווה שלא יכאב כמו בפעם הראשונה ..
בהצלחה לי 😊
עשיתי 9 פעמים חורים באף ובוסוף הורדתי לתמיד...
הכי טוב טבעי..
פוייי אלין משוגעת!
בהצלחה ברוששש שלי:]
ואל תעשי בלשון \=
לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
אל תעשי בלשוןןןן
בכל מקרהה בהצלחההההההההההההה
לא איזה אני לא עושה טיבעי ..זה לא טוב :\
מסתמכת על האנשים שיודעים לעשות את זה יותר טוב ממני(:
כרייס תודה בובה
ליאוריי תודה נישמתיייי
לא יודעת לא ניראלי שאני יעשה , אבל מיתחשק !
בהצלחה מאמי שלי..(=
ועזבי לא צריך לשון..חחחחח
חח רגינה כן ניראלי אני ירד מזה כבר..
תודה ליפיי ורגיי אוהבת אתכן
מאמי בהצלחה ותחתדשי שוב חחח
ובשום פנים ואופן אל תעשי בלשון בעע
QUOTE (Mami_4_Ever @ 16/08/2007) מאמי בהצלחה ותחתדשי שוב חחח
ובשום פנים ואופן אל תעשי בלשון בעע
חחח ריטוש תודה בובה
חח זהו ירד לי לא רוצה לעשות עגיל בלשון
אל תעשי בלשון מאמי זה מכוער.
בהצלחה נסיכה אוהבת אותך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
^ לבד יענו ..
מורני תודה מאמי אוהבת אותך
יובלושית תודה בובה
אהה הבנתי
שייה בהצלחה מותק=]