בעעעעעעעעעעעעעעעעעעע איזה גועל אני אוכלת לי בכיף שלי אפרסק
ותמיד אני חוצה אותו לשניים שאני אוכלת
בקיצור היו לו טעם מר ממממש כמו של ריסוס כזה
לא התייחסתי! אחרי שאכלתי את החצי הראשון
רציתי להוריד מהחצי השני את הגרעין ופתאום
אני קולטת תולעעעעעעעעת 🤪 🤪 🤪
לבנה קטנה כזאת רוקדת בעעעעעעעעעעעעעעעעעע בא לי הלקיאאאאא
איכ איכ איייכ 😨 😯 😕 😨 😯 😨 דוחחהההה
איכסססססססססססססססססס
יואוואואוא אני באמת הייתי מקיאה חח
בעעע שלא תקבלי קילקול קיבה
תשתי קולה או משו
או שתאכלי שוקולד
בעעעעעע איזה גועלללל
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
😨 😯
בעעעעעעעע..
וואי רק שלא תקבלי קילקול קיבה..
כנסי כנסי לשירותים תקיאי!
בעבעעעבעבעבעעבעע
אבל לא נורא..לכל אחד זה קורה פעם בחיים חעחחעח
בעעעעעעעעע תולעת מגעילה!
בעע איזה גועל...תלכי לעשות קקה חחח
QUOTE (Mami_4_Ever @ 15/08/2007) בעע איזה גועל...תלכי לעשות קקה חחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מצחיקולה חחחחחחחחחחחחחחחח
אוי יאקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק
נראה לי אני לא נוגעת יותר בארפסקים
חחחחחחחחחחחח
גם לי זה קרה פעםפשוט תשתי קולה וזהו!!
רק עכשיו אל תתחילי לאכול תולעים טובי ??
את יודעת שזה סימן דווקא שהפרי הזה טוב?!
חחח יש חנויות שבהן מוכרים רק פירות וירקות עם תולעים...
נשמע מוזר...אבל אמיתי...
אווווווווווווייייישששששששששששששששששששששששששששששש . . .
א==========י============כ==============ס !!!!!!!!!!!!!
😢😢
איכסססססססססססססססססססססס!!!!!!!!
בעעעעעעע 🤪 🤪 🤪 🤪 🤪 🤪
QUOTE (NoFOosH @ 15/08/2007)
אני קולטת תולעעעעעעעעת 🤪 🤪 🤪
לבנה קטנה כזאת רוקדת בעעעעעעעעעעעעעעעעעע בא לי הלקיאאאאא
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח הרגת אותי..!!!
Baaaahahahahahahahahahahaha
😂
אויש חחחחחחח בעעעעעעעעעעעע מגעיל 😨