לא נורא תאומה שליי ..
תתנחמיי ..
את יודעת מה יותר גרוע מלמצוא תולעת ?
למצוא חצי תולעת ..
חחחח יפה שלי לפחות לא אכלת אותה .. (:
QUOTE (דניאלוש_הבובה @ 16/08/2007) לא נורא תאומה שליי ..
תתנחמיי ..
את יודעת מה יותר גרוע מלמצוא תולעת ?
למצוא חצי תולעת ..
חחחח יפה שלי לפחות לא אכלת אותה .. (:
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח איככככ דניאאאאל 😂 😨
אכלתי מסטיק אחרי 😯 😕
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח😁
לפחות לא הורדת לה את הראש(או שכן 😉 ) חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
בדוק..
שרימפס עם אפרסק
צריך לחבר לזה מתכון
איייו
מסקנה, לא לאכול אפרסק... זה לא טעים !
חחחחח זה טעים..
אבלל אניי עושה לפרי הרתחה לפני...
חחחחח אני שוטפת עם מים שורפים.. משום מה..!
אז אין סיכוי שאצלי בפרי תהיה תולעם=\
אחרת אניייייייייייייייייייי ימות !!
בעבעבעבע
QUOTE (הדריק @ 16/08/2007) בדוק..
שרימפס עם אפרסק
צריך לחבר לזה מתכון
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 😂 בעעעעעעעעעע לאאא
גל איזה חתימה יפפפפה
חחחחחחחחחחחחחח איכס...חחחחחח לא נורא 😉
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח לי זה קרה עם במבהההההההההההההההה
הרגשתי ביד שמשהו זז לי
אחרי שאכלתי חצי חח
אבל את יודעת מה אומרים
מה יותר גרוע מלגלות תולעת באול?
לגלות חצי תולעת 😛
בקטנה מאמי לכל אחד יהיה את הפעם הראשונה שלווו
את כבר לא בתולה בעיניין הזה 😎