לאחרונה אנשים משתמשים במשתמש
האנונימי למטרות ממש לא במקום.
זה לא רלוונטי ואסור!!!
הוא נועד רק לדברים אישיים שאותו אדם
לא רוצה שידעו שזה הוא שפירסם את אותה הודעה/אשכול!!!
מעכשיו מי שיעשה שימוש לא נכון במשתמש הזה
יקבל אזהרה ויקבל השהייה מהאתר לשבוע.
היום פתחו אשכול ואני לא אגיד מי פתח מהמשתמש האנונימי
אבל אותו גולש קיבל אזהרה והורחק לשבוע!
תשימו לב לזה.
נתנו משהו בשבילכם תדעו לקבל ולהעריך ולא לעשות נזקים
ודברים שאסורים!!!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ייא לקחתם קשה ..
אז הוא פתח אשכול
אבל שיהיה😊
שיר זה לא לקחנו קשה...
גם שלחו מהמשתמש הזה הודעות
פרטיות פוגעות לגולשים...!! הודעות
פוגעות, מכוערות ולא במקום.
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נכון שמתי לב זה מזה מעצבן!
צודקת נאפי....!
זה ממש לא במקום.
אני מסכימה איתך.. בקשר להודעות פוגעות..
אבל מה שאני כן באה להגיד זה שאם אתם יודעים מי זה המשתמש האנונימי.. אז הוא כבר לא אנונימי..
ואני לא חושבת שזה נכון שאתם כן יודעים מי הוא.. כי אותו אדם, אני מאמינה, לא מעוניין שתדעו מי הוא
QUOTE (שרוטה-מהאהבה @ 15/08/2007) אני מסכימה איתך.. בקשר להודעות פוגעות..
אבל מה שאני כן באה להגיד זה שאם אתם יודעים מי זה המשתמש האנונימי.. אז הוא כבר לא אנונימי..
ואני לא חושבת שזה נכון שאתם כן יודעים מי הוא.. כי אותו אדם, אני מאמינה, לא מעוניין שתדעו מי הוא
בקשר למה שאמרת שהם יודעים מיהו המשתמש האנונימי אני מסכימה איתך..
המטרה היא בעצם שאף אחד לא יידע מי הוא...
אבל שיקולים של ההנהלה.......
רק אם בודקים אפשר לראות.
ואני מאמינה שלמנהלים פה יש קצת יושר פנימי והם לא עושים זאת 😊
צודקת נאפי....!
זה ממש לא במקום.
QUOTE (שמאוהבת @ 15/08/2007) רק אם בודקים אפשר לראות.
ואני מאמינה שלמנהלים פה יש קצת יושר פנימי והם לא עושים זאת 😊
😊
QUOTE (שנששן @ 15/08/2007) צודקת נאפי....!
זה ממש לא במקום.
😊
QUOTE (כרמית+אלעד @ 15/08/2007) צודקת נאפי....!
זה ממש לא במקום.
.........
QUOTE (שנששן @ 15/08/2007) QUOTE (שרוטה-מהאהבה @ 15/08/2007) אני מסכימה איתך.. בקשר להודעות פוגעות..
אבל מה שאני כן באה להגיד זה שאם אתם יודעים מי זה המשתמש האנונימי.. אז הוא כבר לא אנונימי..
ואני לא חושבת שזה נכון שאתם כן יודעים מי הוא.. כי אותו אדם, אני מאמינה, לא מעוניין שתדעו מי הוא
בקשר למה שאמרת שהם יודעים מיהו המשתמש האנונימי אני מסכימה איתך..
המטרה היא בעצם שאף אחד לא יידע מי הוא...
אבל שיקולים של ההנהלה.......
קודם כל רק אני ונהיר יכולים לבדוק מי זה.
ואנחנו לא עושים את זה כל עוד הוא לא עובר על חוקי הפורום.
וגם ברגע שבודקים זה לא יוצא לא ממני ולא מנהיר לאףףף אחדדד
בשום מצב!!!!!! יש לנו אמון ואנחנו נאמנים וכנים איתכם הכי בעולם
אין לנו שום סיבה לפגוע במישהו ובחיים זה לא יקרה.
את יכולה להיות רגועה מאמי!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מורן צודקת מיללה במילה יתה !
QUOTE (שמאוהבת @ 15/08/2007) רק אם בודקים אפשר לראות.
ואני מאמינה שלמנהלים פה יש קצת יושר פנימי והם לא עושים זאת 😊
😊