QUOTE (שרוטה-מהאהבה @ 15/08/2007) אני מסכימה איתך.. בקשר להודעות פוגעות..
אבל מה שאני כן באה להגיד זה שאם אתם יודעים מי זה המשתמש האנונימי.. אז הוא כבר לא אנונימי..
ואני לא חושבת שזה נכון שאתם כן יודעים מי הוא.. כי אותו אדם, אני מאמינה, לא מעוניין שתדעו מי הוא
צודקת...
אבל מורן הרגיעה חחח אז בסדר 😉





