אני שונאת אותווווווווווווווווווווווווווווו
דייי כברר כמה אני יכולה לסבוללללללללללללללל
דיי זה נגמר!!!!
לא צריך לומר כלום
רק רציתי לפרוק😢
מאמי אני מקווה שהכל יסתדר..אתה רוצה לשתף?
אם בא ל לדברא דברעי איתי מתוקה..
אוהבת אותך ושולחת חיבוק ענקי
תהיי חזקה ותזכרי שהכל לטובה
אם את רוצה לפרוק או לספר אני פה תמיד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני מאוד מקווה שזה לא מה שאני חושבת שזה ,
כי אם כן - תירגעי ומהר כלום לא נגמר .
דברי איתי יפה שלי מה קורה?
מקווה שיהיה בסדרר מאמי
שלא תהיה עצובהה שולחת חיבוקיי ענקיי ענקייי
לא , די, זה עבר את כל הגבולות
וסורי, לא בא לי לדבר עם אף אחד
לא רוצה לחשוב על זה!
ליאוריייייייי
מה יש מאמייי?
מה קרה?
מה ניגמרררררררר.. עם .. מי שאני חושבת שזה..
ליאוריי אני שולחת לך חיבוקיי ענקיי
אני אוהבת אותך כ"כ
תזכרי אתזהההההההההה
😢
אם תרצי לשתף אני תמיד פה.!
אני שולחת לך חיבוק ענקיי
ואני תמיד פה בפרטי אם את צריכה משהו =))
חיבוקי ענק נסיכה שלי
אני תמיד פה בשבילך 3>
ליאורי שלי,מה קרה מאמי,
לא יודעת מה קורה באמת,
אבל לא משנה מה,העצבים האלה לא שווים את זה כרגע
מבינה שקשה לך
את כועסת
במצב רוח לא הכי טוב
אבל אני כאן בשבילך
להקשיב לך
ואל תחשבי על זה באמת
עושה לך רק רע..:\
אוהבת אותך מלא מלא מלא מלאאאא
שולחת לך חיבוקקקקיי ענקי
ליאורייי שלי
אני אוהבת אותך כ"כ
תודה יפות שליי
את לא יודעת איך שאתן מחזקות אותי
אבל אני באמת חושבת שזה נגמר
אין לי כבר כוח
נמאס לי
פשוט לא בא לי כלום
אני אדבר איתכן, יותר מאוחר אבל
לא עכשיו
עכשיו רוצה שקט...😢
תמיד להכול יש סוף
אין ברירה
כמה שקשה להפנים את זה
כמה שקשה לקבל את זה
כמה שזה גורם רע
אל תתני לעצמך ליפול למטה
אל תתני לעצמך להגיע לתחתית
ההפך,
את תביני שזה רק לטובה,
דברים מתחילים ומסתימים
וקשה לקבל את הסיום
אבל לא תיהיה לך ברירה
את חייבת להבין את זה מתוקה,
כמה שקשה לך כרגע
אולי זה לא הסוף
למה את ישר שוללת דברים,
אולי זה מכשול שאת צריכה רק לעבור איתו
ולהבין משהו,ללמוד משהו
אין מאמי
אל תתני להכול ככה להרוס אותך
אל תתני ככה לעצמך להיות עצובה
בסוף את תביני
אבל כרגע לא שווה לך ככה להיות עצובי
איפה החיוך שהיה בבוקר.?
איפה השמחה שלך!?.
מאמי לא משנה מה
אין ברירה,הכול לטובה
לפפעמים קשה לקבל והכול
אוהבת אותך מלא מלא מלא
ודברי איתי
כואב לי לראות אותך ככה..:\