מה קרה לי מהבוקר?
הרסו לי הכול!
טיפשה
ביצוע: אתי אנקרי
מילים ולחן: אתי אנקרי
טיפשה, טיפשה, טיפשה, טיפשה
ראי לאן הגעת טיפשה
טיפשה, טיפשה, טיפשה, טיפשה
אפילו הבריחה יבשה
נימי נימייך הדקים
חלומותייך הסדוקים
הקמת אותם בשדות זרים
ובגופף הם מנסרים
הלוך ושוב הלוך ושוב
בכל פינה במעונך
מתי מתי תגיחי מעורך
טיפשה, טיפשה, טיפשה, טיפשה
ראי לאן הגעת טיפשה
טיפשה, טיפשה, טיפשה, טיפשה
כל רכותך עכשיו נוקשה
ובנך מניח את עניו
על כר ליבך המאוכזב
והוא רואה ברקותיו
מכאבך רק את קוציו
הלוך ושוב הלוך ושוב
אין מנוחה לשיגעונך
מתי מתי תנוחי בעורך
טיפשה, טיפשה, טיפשה, טיפשה
ראי לאן הגעת טיפשה
טיפשה, טיפשה, טיפשה, טיפשה
כל מלכותך פיסה כבושה
את ממש לא טיפשה.!
דברי איתי.
אוהבת אותך ליאור.
😊
את לא טיפשה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
וחבל שאת אומרת את זה
במפגש את תקבלי מכות
ולא סתם מכות
ממישהי שלקחה שיעורים בגו'דו!
תזהרי לך!
אוהבת אותך הכי בעולם!
אוף איתך ליאור!
מה את נותנת לאנשים ככה להרוס אותך!?מה?
מה?
מה?
אני לא מבינה!
אני מבינה שהרסו לך ת'בוקר,
אבל למה את נותנת להשפיע עליך בצורה כל-כך גדולה...
את חייבת לצאת מזה!
ואת לא טיפשה!..
לא טיפשה
לא טיפשה
לא טיפשה
לא טיפשה
את מדהימה!
אוהבת אותך
חח רגייי
אני אוהבת אותךך
באמת!!!
סליחה שלא עניתי לשתיכןןן
פשוט לא בא לי לדבר עם אף אחד
אוהבת אותכן יפות שליי
ליאורי אוהבת אותך נסיכה
מקווה שהכל יסתדר 😘
הלו הלו הלו!?
זה בסדר!
אבל יש לך חוב כלפי! 😨
ולא כדי לך לשמור אותו,הבנת!? 😊
בקיצור מאמי
יאלה מצב רוח לפנים
תעלי מהר מהר מהר
אל תתני לשומדבר ככה לאכזב אותך
דקה -שתיים,מקסימום 5
אבל אחרי זה תוציאי את הרע מהלב
ותתעודדי,הכול לטובה
אוהבת אותך
ופעם ה -10
את לא טיפפפפפפשה!
את הכי הכי הכי חכמה!
אוהבת אותך