ואיי למה כזה מאוחר?
זה עוד שנה...
וזה באמת לא קל
זה גם געגועים חחח
חח נופרר באמתתתתתתתתת....
מי כבר נמצא בתאריכים האלו...
ומי יודע מה אולי נהיה ביחד בטירונות 😛
QUOTE (koka15 @ 15/08/2007) QUOTE (שנששן @ 15/08/2007) מאמי זה חלק מהחיים..!
כולם מתגייסים בסופו של דבר..
וזה קשה, אני מבינה שזה מוזר פתאום
שכל החברות מתגייסות...וכל אחת למקום אחר..
אבל אין מה לעשות !
תשמריי על קשר עם החברות הקרובות כמו שאמרת...
תיפגשו חמשושים..תצאו..
תדברו בטלפון..!!!!!!!
זה לא סוף העולם=]]
ותמיד יש לךך אותנו😊
לפחות אותי(:
אוהבתת 3> !
מצטרפת לשננננננניייייייי:]
😊
מבינה אותך... לגמרי...
אבל אל תדאגי... גם את תתגייסי ויהיה בסדר!! =]
אוהבתתתתתת 3>
אוי כמה שאני מבינה אותךךך..
כולן הולכות לי בזו אחר זווו..
ואני מתגייסת ב18/9 מה אני יעשה לבד?=(
נההה..יהיה בסדר..
😊
הזוי ביותר המצב הזה..אבל צריך להתמודד=\
את זה עוד חודשיים
אז זה בסדר
אצלי זה עוד חצי שנההה
היום עוד חברה התגייסה...