היום עוד הפעם הייתי בתחנה
ועוד 2 חברות התגייסו
זה כזה הזויי
כל פעם עוד חברה נעלמת לי
וכן כולם אומרים שישמרו על קשר
אבל זה ממש לא קל
זה אפילו קשה
אבל נשמור על קשר עם החברות הקרובות ביותר
אם הזמן אני מרגישה יותר לבד,
פחות חברות שאני אוכל לבוא אליהן או משהו כזה
זה מוזר
אבל אני הכי שמחה בשבילהן
ותומכת והכול
אז יום שני ידיד שלי התגייס
היום חברת ילדות
ומחר גם
יום ראשון ושני מלא מתגייסים...=/
לא נורא מזל שיש אותכם חחח
מאמי זה חלק מהחיים..!
כולם מתגייסים בסופו של דבר..
וזה קשה, אני מבינה שזה מוזר פתאום
שכל החברות מתגייסות...וכל אחת למקום אחר..
אבל אין מה לעשות !
תשמריי על קשר עם החברות הקרובות כמו שאמרת...
תיפגשו חמשושים..תצאו..
תדברו בטלפון..!!!!!!!
זה לא סוף העולם=]]
ותמיד יש לךך אותנו😊
לפחות אותי(:
אוהבתת 3> !
QUOTE (שנששן @ 15/08/2007) מאמי זה חלק מהחיים..!
כולם מתגייסים בסופו של דבר..
וזה קשה, אני מבינה שזה מוזר פתאום
שכל החברות מתגייסות...וכל אחת למקום אחר..
אבל אין מה לעשות !
תשמריי על קשר עם החברות הקרובות כמו שאמרת...
תיפגשו חמשושים..תצאו..
תדברו בטלפון..!!!!!!!
זה לא סוף העולם=]]
ותמיד יש לךך אותנו😊
לפחות אותי(:
אוהבתת 3> !
חח לא מאמי זה לא סוף העולם
זה פשוט עוד תקופה חדשה
זהו החממה שהיינו בה, נגמרה
ועכשיו בערך מתחילים החיים האימתיים
אבל זה עוד שלב בחיים
ואינ שמחה שהגעתי לשלב הזה😊
פשוט אני אתגעגע אליהןןן 😢
מאמי כל סוף זאת התחלה חדשה
את גם תתגייסי בעזרת השם(מתי את מתגייסת?)
ותכירי אנשים חדשים
אין מה לעשות
עם החברים האמיתיים תמיד שומרים על הקשר
לא משנה צבא או לא
תמיד הקשר נשמר
נכון שזה קשה וממש לא קל
אבל הכל אפשרי😊
אל תהיי עצובה אני בטוחה
שיש ותמיד יהיו חברות שעדיין בבית
כדי לצאת להיפגש וכ"ו
בהצלחהה וגיוס קל לכולם
אוהבת אותך מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (שנששן @ 15/08/2007) מאמי זה חלק מהחיים..!
כולם מתגייסים בסופו של דבר..
וזה קשה, אני מבינה שזה מוזר פתאום
שכל החברות מתגייסות...וכל אחת למקום אחר..
אבל אין מה לעשות !
תשמריי על קשר עם החברות הקרובות כמו שאמרת...
תיפגשו חמשושים..תצאו..
תדברו בטלפון..!!!!!!!
זה לא סוף העולם=]]
ותמיד יש לךך אותנו😊
לפחות אותי(:
אוהבתת 3> !
מצטרפת לשננננננניייייייי:]
באמת עצוב ליאורי
אבל את לא לבד
יש לך משפחה תומכת,
חבר אוהב
את האתר המושלם הזה
ואותי כמובן 😁
אל תתבאסי
אני בטוחה שמדהימה כמוך
הם בחיים לא ישכחו
וברור שישמרו על קשר
אל תדאגי
רק תני להם זמן קצת להתרגל לצבא
אוהבת אותך המווון
QUOTE (רגייי @ 15/08/2007) באמת עצוב ליאורי
אבל את לא לבד
יש לך משפחה תומכת,
חבר אוהב
את האתר המושלם הזה
ואותי כמובן 😁
אל תתבאסי
אני בטוחה שמדהימה כמוך
הם בחיים לא ישכחו
וברור שישמרו על קשר
אל תדאגי
רק תני להם זמן קצת להתרגל לצבא
אוהבת אותך המווון
😛
חח תודה יפות שלייי
אני אוהבת אותןן
איך שאתן מעודדות אותייי
וכן זו תקופה חדשה
אבל נפלאה
QUOTE (רגייי @ 15/08/2007) באמת עצוב ליאורי
אבל את לא לבד
יש לך משפחה תומכת,
חבר אוהב
את האתר המושלם הזה
ואותי כמובן 😁
אל תתבאסי
אני בטוחה שמדהימה כמוך
הם בחיים לא ישכחו
וברור שישמרו על קשר
אל תדאגי
רק תני להם זמן קצת להתרגל לצבא
אוהבת אותך המווון
חחחח גמני ככה נשארתתי בדד
אני מתגייסת אחרונה נראה לי הרוב כבר על מדים 😯
מתי את מתגייסת מאמי?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חח גם אני וג ם נופר מתגייסות ב18 לפבואר
חחחחחחחחחחח נופר אף אחד לא יבוא לגיוס שלנו 😛
מאמי אל תתבאסי מזה יש לך אותנו קודםכל, ותמיד אפשר להכיר אנשים דשים..
מתי את מתגייסת?
אין מה לעשות.. ככה זה
מתי את מתגייסת ?!
QUOTE (limaori @ 15/08/2007) חח גם אני וג ם נופר מתגייסות ב18 לפבואר
חחחחחחחחחחח נופר אף אחד לא יבוא לגיוס שלנו 😛
😂 😂 חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח כה נחגוג רק אני ואת לבד .
מבינההההההה אותך!
זה חרא של מצבבבבבבבב
רק אני מתגייסת ב2.6.2008
כולם כבר יהיו אחרי טירונות והכללל..
בעע...
וגם חבר שלי בצבא...אז בכלל
לאט לאט כולן נעלמות לי.
ואני מנסה לשמור על קשר ..אבל טלפון זה לא חברות!
:/