חחחחחח אני גם קראתי הכל !
באמת כל הכבוד עלל הסבלנות ועל המאמץ.!
וגמאני לא יכולה להצביע...!
אעעעאעאעעאעא...
וזה בכלל לא מענייןן אותיי כל הבחירות האלה חעחעחעחע !
שוב כל הכבוד !
ח"ח !
אוהבת ..3>
את האמת?
גם אותי זה לא מעניין
אמרתי להם שכל קול חשוב ובלה בלה בלה רק בגלל שאני רציתי לשכנע אותם
לא שזה כזה משנה לי גם ככה זה טלמרקטינג שונה לא כמו סקרים אלא סתם לעזור להם במשהו וכאלה...
אז לא מקבלים לפי לקוחות שבאים להצביע כולם מקבלים אותו דבר
QUOTE (--בובית--10 @ 14/08/2007) ואואואואוא
כל הכבוד לך אורטלי
אני מקווה שהצלחת להנות מהיום הזה
וכל הכבוד לך על הסבלנות ווהדרכה ח"ח 😁
😊