היום עבדתי בטלמרקטינג
שכנעתי אנשים לבוא ולהצביע לליכוד
אמרתי להם שיבואו להצביע
כי כל קול קובע
אמרתי להם שאתה אומר משהו,הוא בוחר במישהו,היא מביעה עוד דעה
וביחד מקבלים את הדעה העיקרית של כל המדינה שלנו
את מי שאנחנו רוצים לבחור...רובנו..ככה זה הרב קובע
יש אנשים שלא רוצים לבחור
למה?
ככה סתם כי פשוט אין להם כח או לא בא להם
אז העבודה שלי בעצם הייתה לשכנע אותם
ולהגיד להם שיש הסעות שיבואו לקחת אותם מהבית עד למקום שקרוב להם שבו הם יוכלו להצביע
או אלו שכבר מגיעים להודות להם על ההשתתפות
ולהגיד להם להביא עוד אנשים להצביע
ולוודא שהם יודעים איפה נמצא המקום הקרוב לבית שלהם...
יש כאלה גם שויתרו על ההצבעה כי חשבו שמאוחר ואין זמן
שבעצם אפשר היה להצביע עד 11 בלילה...
קיצר מ9 בבוקר הדרכה עד 10
מ10 עד 12 טלפונים...
12 עד 12:20 הפסקה
ואז עד 4 שוב טלפונים
ואז עד 4:20 הפסקה
ואז עד 8-שוב טלפונים
קיצר עבדנו דיי קשה-10 שעות+הפסקה ותדרוך
אנשים התחילו לשאול אותי במי לבחור וזה
אמרתי להם שאני רק משנכעת לבוא לבחור בשביל שהליכוד לא ייחלש
בשביל שהראש ממשלה של המדינה ייקבע ע"פ הרוב
והם מתעקשים שאני בסתר רוצה שהם ייבחרו במישהו חח
יש כאלה התחילו לצעוק עליי"חרא של מדינה לא רוצה אותכם"
"כולכם מושחתיםםםםםם כל מי שבממשלה הזאת מושחתתת"
"תעזבו אותי בשקט"
ואני הייתי עדינה איתם הם דיברו אליי ככה ואני
"יש משהו בדברייך"
"יום מקסים"
והיו כאלה התחילו לפתח איתי שיחות לספר לי מה יש להם לעשות כל היוםםםם
ומתי הם יוכלו להצביע וזה
ואני התחלתי לתכנן להם את הזמן
אתה לוקח מפה את הילד כמה זמן זה כבר ייקח 10 דקות
ממלא דלק לא יותר מרבע שעה
אני מאמינה שתספיק אחרי העבודה להגיע לקלפי,זה חשוב.
כל פעם אמרתי זה חשוב זה חשוב זה חשוב חח
ככה אמרו לי להגיד
אז עושים לי
"מה אכפת לי שאת אומרת שזה חשוב?מה אכפת לי מהמדינה הזאת בכלל?"
והיו גם מלא טלפונים של ערבים
היו כאלה שלא יודעים עברית ומי שהפנו אותי אליו כן ידע אז הייתי צריכה לבקש את מי שהיתי צריכה לדבר איתו שרשאי להצביע מהמשפחה הערבייה חח אז איך יעבירו לי אותו אם הם דוברי ערבית?
קיצר התחלתי לדבר איתם בערבית וזה חחח
והיו שמות כאלה מצחיקים כולם התפקעו שם מצחוק
הלכתי לשם לא הכרתי אף אחד
אבל הם היו כאלה מצחיקים ונחמדים ואם מישהו נתקל בבעיה אז עזרו אחד לשני והכל היה ממש אחלה..😊
קיצר שמחתי מאוד לעבוד שם היום
21 שקל לשעה כולל נסיעות
11 כפול 21
+
5.30 כפול 2
חחח שניה אחשב כמה
241.6
אבלח זה פחות 16 שקל שקניתי שם אוכל
חחחח
בסדר סכום נחמד
למרות שזה עלה לי ביוקר על האצבעות חח גם אנשים שם ספרו לי סיפורים להם הם יכולים או לא יכולים לבוא להצביע והייתי צריכה להקליד הכל חח ואנשים מדבריםםםם וזה בכייף שלהם לא מבינים אני מקלידה ואני עוד צריכה לרשום מהכיוון שלי לא איך שהיא מספרת כאילו איך שאני מספרת עלייה חחח
מזל שאני מקלידה מהר אני לא יודעת איך אני מסוגלת עוד לשבת על התחת אחרי כל כך הרבה זמן
ובכלל איך אני מסוגלת להיות מול מחשב עוד
ולהקליד חח אחרי כל היום הזה
טוב אני מכורה למחשב חח..
למרות שזה לא בריא
אני מכירה מישהו שמת מזה...:\
אתם יודעים קרינה ברמה מסויימת לא תמיד זה בריא..
קיצררר בהצלחה בבחירות מרב שאני פה רושמת כבר כמעט איזה רבע שעה את כל זה אני לא הלכתי להתעניין בבחירות
זה התחיל בכלל?
מעניין מי ייזכה...
תגיבו על ההודעה שלי ותגידו גם על הדרך במי אתם בוחרים..😊
אוהבת אתכם והתגעגעתי באמת שהיה לי קשה להיות מול מחשב כל כך הרבה זמן ולא להכנס לפורום חח





