אני אהיה בחיפה . כייפ חיים😊
הייתי צריכה ללכת
אבל בסוף לא
תהנו שם
מאמי זה יהיה השנה בחיפה חד פעמי..
לפי מה שהבנתי העבירו את זה..
זה יהי בחוף הסטודנטים ב29-30
לפי מה שאני זוכרת יהיו שם כנסיית השכל, בית הבובות, איה כורם, יוסלס איי די, ביט 69 ועוד..
את טועה מאמי ^
עברתי משמה היום הרימו כבר במות וכל מיני דברים
ומלא שלטים של גולסטאר ועיר הבירה
זה בת"א וזה מתחיל ב8 וחצי ככה
אני הולכת היום בעזרת השם ואז חותכת לטינקרבל
בא לי לראות מישהי/מישהו מכאן😊
אני גם אהיה
אמאלה יהיה כיףףף
אבל לא להרבה זמן ני אלך לקצת [[=
QUOTE (י-ע-ל @ 15/08/2007) זה בת"א וזה מתחיל ב8 וחצי ככה
אני הולכת היום בעזרת השם ואז חותכת לטינקרבל
בא לי לראות מישהי/מישהו מכאן😊
חחח אני הייתי אמורה להיות בטינקרבל
אבל בסוף לא
תהני מאמי 😊
וכולם תהנוווו ותיזהרו לא להשתכר😉
תאמינו לליי..אל תתכננו יותר מדי...אח"כ סתם תתאכזבו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ממממממ מין פריקה
QUOTE (שירקה_הנסיכה @ 14/08/2007) שונאת מקומות כאלה שמלאים באנשים ..
לא נראה לי שאני אגיע לשמה
תהנו מי שהולך
QUOTE (shani_bachar @ 15/08/2007) יעל לא היה משהו ?
לא הלכתי בסוף...............מחר אני אולי אלך עם רותם