מי הולך?
ומי שהולך אז באיזה יום ..
יש ביום רביעי וחמישי =]
מזה מאמי? מה יש שם?
תהני נסיכה אוהבת אותך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 14/08/2007) מזה מאמי? מה יש שם?
תהני נסיכה אוהבת אותך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
שו?
אז למי שלא יווווודע..
עיר הבירה זה פסטיבל של גולדסטאר
שבתוכו יש מופעיםשל כל מיני אומנים, רחבות ריקודים, דוכני אוכל.. וכמובן בירה 😊
לא זה בגן צ'רלס קלור ,ליד טיילת תל אביב, בסמוך לדולפינריום ...
יש גם בכאמל .. (חיפה)
ישמצב אני יהיה שם. בכאמל אבל
QUOTE (lipaz-sol @ 14/08/2007) לא אני.
תהני מאמי😊
😂
שונאת מקומות כאלה שמלאים באנשים ..
לא נראה לי שאני אגיע לשמה
יאאאאא בא ליייי
מתי זה?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יום רביעי וחמישי הזה .
אין לי מושג עדיין תשעה שמתחיל