QUOTE (שנששן @ 15/08/2007) QUOTE (Asaf_my_life @ 14/08/2007) מזתמרת אין איפה? =\
=\\
אנחנו גרים בישוב של דתיים והוא דתי (פינגווין)
ואם יראו אותו עם בת לא יהיה טוב גם לי וגם לו..!
QUOTE (אופירייי @ 15/08/2007) QUOTE (limaori @ 15/08/2007) נערי אותו
הוא לא יכול לשים אותך על הולד
הוא רוצה אותך? אז שיפעול
גם כנגד הסיכויים
גם כנגד שקשה
כי גם שאין זמן
מוצאים זמן
עושים מאמצים
פשוט תבואי ותגידי לו
או עכשיו או אף פעם
אולי ככה הוא יבין
שאם זה לא יקרה בקרוב
הוא יאבד אותך
רק בהצלחה מאמי
ואם את רוצה אני כאן בשבילך תמיד!
זה מה שאנירוצה לעשות זה להציב לו אולטימטום...
אבל בוא נגיד קשה לי לעשות את זה..
אני אוהבת אותו כ''כ ואני לא רוצה לאבד אותו .
ותודה מאמי שליי...
אוהבת המון..
אני יודעת שזה קשה
אבל חייבים
אין ברירה בסופו של דבר
אולי גם ככה תדעי מה שהולך איתכם!