I'm not the type to get my heart broken
I'm not the type to get upset and cry
'Cos I never leave my heart open
Never hurts me to say goodbye
Relationships don't get deep to me
Never got the whole in love thing
And someone can say they loved me truly
But at the time it didnt mean a thing
My mind is gone
I'm spinning round
And deep inside
My tears ill drown
I'm loosing grip
What's happening?
I stray from love
This is how I feel
This time was different
Felt like I was just a victim
And it cut me like a knife
When you walked out of my life
Now I'm in this condition
And I got all the symptoms
Of a girl with a broken heart
But no matter what
You'll never see me cry
Did it happen when we first kiss?
Cos it's hurting me to let it go
Maybe cos we spent so much time
And I know that is no more
I should have never let you hold me baby
Maybe why im sad to see us apart
I didn't give it to you on purpose
can't figure out how you stole my heart
My mind is gone
I'm spinning round
And deep inside
My tears ill drown
I'm loosing grip
What's happening?
I stray from love
This is how I feel
This time was different
Felt like I was just a victim
And it cut me like a knife
When you walked out of my life
Now I'm in this condition
And I got all the symptoms
Of a girl with a broken heart
But no matter what
You'll never see me cry
How did I get here with you
I'll never know
I never meant to let it get so personal
And after all I tried to do
To stay away from love with you
I'm broken-hearted
I can't let you know
And I Won't Let It Show
You won't see me cry
This time was different
Felt like I was just a victim
And it cut me like a knife
When you walked out of my life
Now I'm in this condition
And I got all the symptoms
Of a girl with a broken heart
But no matter what
You'll never see me cry
This time was different
Felt like I was just a victim
And it cut me like a knife
When you walked out of my life
Now I'm in this condition
And I got all the symptoms
Of a girl with a broken heart
But no matter what
You'll never see me cry
all my life..
my heart broken 3|>
מאמי מה קרה??
את רוצה לשתף?
אני כבר לא יודעת מה לעשותת..
יש איזה אחד שאני אוהבת..
היינו חברים חודש וחצי...ובגללי לקחנו הפסקה.
בקיצור כבר נישבר לי מההפסקה הזאת היא נמשכת יותר מידי זמן..
{3 חודשים}..הוא רוצה שנחזור אבל לא כרגע..
ובתקופה האחרונה הוא פוגע בי בלי לשים לב לזה בכלל..
והלב שלי פשוט נישבר..
אני רוצה שאהבה תחזור אבל לא ניראה לי שזה יקרהה...
פשוט עצוב לי..😢
QUOTE (אופירייי @ 14/08/2007) אני כבר לא יודעת מה לעשותת..
יש איזה אחד שאני אוהבת..
היינו חברים חודש וחצי...ובגללי לקחנו הפסקה.
בקיצור כבר נישבר לי מההפסקה הזאת היא נמשכת יותר מידי זמן..
{3 חודשים}..הוא רוצה שנחזור אבל לא כרגע..
ובתקופה האחרונה הוא פוגע בי בלי לשים לב לזה בכלל..
והלב שלי פשוט נישבר..
אני רוצה שאהבה תחזור אבל לא ניראה לי שזה יקרהה...
פשוט עצוב לי..😢
הוא רוצה לחזור זה כבר טוב..
אולי פשוט תתדברי איתו ותשאלי אותו למה לא עכשיו?
3 חודשים הפסקה זה כבר הרבה זמן פשוא תשאלי אותו מה קורה איתכם?
QUOTE (may1231230 @ 14/08/2007) QUOTE (אופירייי @ 14/08/2007) אני כבר לא יודעת מה לעשותת..
יש איזה אחד שאני אוהבת..
היינו חברים חודש וחצי...ובגללי לקחנו הפסקה.
בקיצור כבר נישבר לי מההפסקה הזאת היא נמשכת יותר מידי זמן..
{3 חודשים}..הוא רוצה שנחזור אבל לא כרגע..
ובתקופה האחרונה הוא פוגע בי בלי לשים לב לזה בכלל..
והלב שלי פשוט נישבר..
אני רוצה שאהבה תחזור אבל לא ניראה לי שזה יקרהה...
פשוט עצוב לי..😢
הוא רוצה לחזור זה כבר טוב..
אולי פשוט תתדברי איתו ותשאלי אותו למה לא עכשיו?
3 חודשים הפסקה זה כבר הרבה זמן פשוא תשאלי אותו מה קורה איתכם?
אני מאוד רוצה לשאול אותו..
הבעיה היא שאנחנו לא יכולים להיפגש בישוב שלנו...
ואני לא יכולה כ''כ לנסוע לאיפה שהוא רוצה..
ואני לא רוצה לדבר איתו על זה בטלפון..
אין אף מקום שאתם יכולים להפגש בו??
תדברי איתו תגידי לו
כל מה שאת חושבת ומרגישה
אם הוא אוהב אותך ואת אותו
אין סיבה שההפסקה הזאת תמשיך
תהיי חזקה מאמי אוהבת אותך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני חשבתי על איזה מקום ואמרתי לו והוא עדיין לא החזיר לי תשובההה.
QUOTE (נאפי @ 14/08/2007) תדברי איתו תגידי לו
כל מה שאת חושבת ומרגישה
אם הוא אוהב אותך ואת אותו
אין סיבה שההפסקה הזאת תמשיך
תהיי חזקה מאמי אוהבת אותך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
גם אני חושבת ככה..
אבל הבעיה היא שזה לא יוצא לפועל..
אוהבת המוןן נשמה שליי..
פיפוששש
את חייבת להגיד לו שנימאס לך מהמצב
שדיי כבר , הפנמת תהפסקה הזאת
שכמה אפשר
תגידי לו שאתם ציריכם לדבר על זה כמה שיותר מהר
הוא מתחמק מהדיבור הזה
לא יודעת למה
בקיצור אני ידבר על זה איתך עוד מעט שתתקשי בפון
אוהבת אותך בובונת
QUOTE (koka15 @ 14/08/2007) פיפוששש
את חייבת להגיד לו שנימאס לך מהמצב
שדיי כבר , הפנמת תהפסקה הזאת
שכמה אפשר
תגידי לו שאתם ציריכם לדבר על זה כמה שיותר מהר
הוא מתחמק מהדיבור הזה
לא יודעת למה
בקיצור אני ידבר על זה איתך עוד מעט שתתקשי בפון
אוהבת אותך בובונת
הוא לא מתחמק כבר...הוא רוצה לדבר ...
הבעיה היא שאין לנו איפה..
ואת יכולה להיתקשר גםם....מואה
אוהבת אותך..
נערי אותו
הוא לא יכול לשים אותך על הולד
הוא רוצה אותך? אז שיפעול
גם כנגד הסיכויים
גם כנגד שקשה
כי גם שאין זמן
מוצאים זמן
עושים מאמצים
פשוט תבואי ותגידי לו
או עכשיו או אף פעם
אולי ככה הוא יבין
שאם זה לא יקרה בקרוב
הוא יאבד אותך
רק בהצלחה מאמי
ואם את רוצה אני כאן בשבילך תמיד!
QUOTE (Asaf_my_life @ 14/08/2007) מזתמרת אין איפה? =\
=\\
QUOTE (limaori @ 15/08/2007) נערי אותו
הוא לא יכול לשים אותך על הולד
הוא רוצה אותך? אז שיפעול
גם כנגד הסיכויים
גם כנגד שקשה
כי גם שאין זמן
מוצאים זמן
עושים מאמצים
פשוט תבואי ותגידי לו
או עכשיו או אף פעם
אולי ככה הוא יבין
שאם זה לא יקרה בקרוב
הוא יאבד אותך
רק בהצלחה מאמי
ואם את רוצה אני כאן בשבילך תמיד!
זה מה שאנירוצה לעשות זה להציב לו אולטימטום...
אבל בוא נגיד קשה לי לעשות את זה..
אני אוהבת אותו כ''כ ואני לא רוצה לאבד אותו .
ותודה מאמי שליי...
אוהבת המון..