QUOTE הייתי ב"מלון" הזה חופש שעעבר....
זה מלון יותר לצעירים....
או במילים פשוטות- דיי אכסנייה כזו חח
רק עם בריכה [לא כ"כ גדולה]
יש שם רק ארוחת בוקר,
וגם שם האוכל מזעזע \:
וב 7 בוקר אז גם ככה לא ממש קמים לאוכל....
אבל ת'כללס זה ממש זוול שםם!
[אם הולכים הרבה חבר'ה אז 115 שק' ללילה בחדר של 6 אנשים]
אגב, יש להם אתר, תכתבי "מלון פטרה" בחיפוש ותמצאי (;
בכל אוופן, לטעמי זה אחלה מלון בשביל צעירים,
כי תכללס מי הולך להיות בחחדר כל היוםם
כל היום יוצאים לבלות,
מה שצריך זה רק תמקלחת ותמיטה,
[החדרים שם אחלה.. גדולים יחסית, ויש גם טלויזיה ומזגן חח ]
הבעייה היחידה שהוא יחסית רחוווק מהטיילת והים...
15-20 דק' הליכה,
ז"א שצריך מוניות.....
ביום חיייב כי ממש חם ואי אפשר ללכת בררגל,
אבל בערב/לילה אפשר להיתפפשר (;
קייצר תקשרי תבררי....,
לפי דעתי אם את לא מתכוונת להישתקע כל היום במלון-
מוממלץ ביוותר (: .
תתהני, וספפרי מה החלטת בבסוף....
מקווה שעזרתי, ליילה טוב מותק 😉 .
כן גם לי אמרו שזה מלון סבבה אבל רק אם אני לא מתכוונת להיות בו הרבה ..
ותכלס זה באמת ככה אולי נילך לבריכה בבוקר והשאר בחוץ
ואיזה חדר נתנו לך?
הוא בסוף העולם רואים אותו מבודד כזה חחחחחחחח
שמעתי הוא לא משהו חברות היו והתאכזבו
QUOTE (TtUuLlIi @ 15/08/2007) QUOTE הייתי ב"מלון" הזה חופש שעעבר....
זה מלון יותר לצעירים....
או במילים פשוטות- דיי אכסנייה כזו חח
רק עם בריכה [לא כ"כ גדולה]
יש שם רק ארוחת בוקר,
וגם שם האוכל מזעזע \:
וב 7 בוקר אז גם ככה לא ממש קמים לאוכל....
אבל ת'כללס זה ממש זוול שםם!
[אם הולכים הרבה חבר'ה אז 115 שק' ללילה בחדר של 6 אנשים]
אגב, יש להם אתר, תכתבי "מלון פטרה" בחיפוש ותמצאי (;
בכל אוופן, לטעמי זה אחלה מלון בשביל צעירים,
כי תכללס מי הולך להיות בחחדר כל היוםם
כל היום יוצאים לבלות,
מה שצריך זה רק תמקלחת ותמיטה,
[החדרים שם אחלה.. גדולים יחסית, ויש גם טלויזיה ומזגן חח ]
הבעייה היחידה שהוא יחסית רחוווק מהטיילת והים...
15-20 דק' הליכה,
ז"א שצריך מוניות.....
ביום חיייב כי ממש חם ואי אפשר ללכת בררגל,
אבל בערב/לילה אפשר להיתפפשר (;
קייצר תקשרי תבררי....,
לפי דעתי אם את לא מתכוונת להישתקע כל היום במלון-
מוממלץ ביוותר (: .
תתהני, וספפרי מה החלטת בבסוף....
מקווה שעזרתי, ליילה טוב מותק 😉 .
כן גם לי אמרו שזה מלון סבבה אבל רק אם אני לא מתכוונת להיות בו הרבה ..
ותכלס זה באמת ככה אולי נילך לבריכה בבוקר והשאר בחוץ
ואיזה חדר נתנו לך?
אמממ מזתומרת איזה חדר נתנו לי?!........
אנחנו לקחנו חדר ל 6 אנשים,
והוא היה ממש גדדול! [מן הסתם]
ליילה טוב =)
QUOTE (NoFOosH @ 15/08/2007) הוא בסוף העולם רואים אותו מבודד כזה חחחחחחחח
שמעתי הוא לא משהו חברות היו והתאכזבו
כהה 😂
טטטטל פתאום מרוצה חחחחחחחחחחחחח
כפרה עליך אל תעשי ת'טעות הזאאת !
היינו שם שנה שעברה ואני זוכרת שהיה ממש רחוק
אבל השנה הגעתי לשם ברגל תוך 10 דקות מהטיילת .
בכל מקרה ביום זה בלתי נסבל \:
שמעי , האוכל שם זוועה !
בשביל אוכל ושתיה את תצטרכי ללכת קצת ברגל
וזה קצת סיוט בקטע הזה ...
אני זוכרת שהיינו קונים בקבוקי קולה ב10 שקל כל יום \:
כי לא היה מה לשתות .
הרמה ? זה לא רמה של מלון ...
האכסניות שהולכים בבצפר יותר טובות .
היחס ? לא משהו בכלל \\:
בריכה נחמדה כזאת ... די קטנה , אבל מסתדרים
מה עוד ? הכל מסביב עפר
לא נחמד במיוחד \:
הרגשתי כמו באמצע איזור תעשייתי ....
אם את מחפשת מלון אז זה לא זה .
פטרה והים האדום זה לא אותו דבר בכלל
קוודם כל קוודם כל תראי איפה הוא ממוקם .
מאחורי תחנת דללק :/
שזה כבר זוועה.
אבל אני עם טל .....
הכסף בהתאם ליחס,בהתאם לאוכל ובהתאם להכל
מה זה 115 שקל לליום ? גרושים .
^ כבר עדיף דירה ב100 שקל ללילה ......