מישהו שמע על המלון פטרה באילת?
QUOTE כן
זה 3 או 4 כוכבים 😊
ואיך הוא את יודעת? כאילו טוב איך הארוחות? והכל בכללי איך המלון?
תראי כמו שאני חושבת הוא לא משהו
אל תבני עליו ליותר מדיי
את אל יכולה להיות שמה הרבה...
כי האוכל בינוני ומעטה
ולא נראה יל שיש בריכה...
נסי נובה, הוא 4 כוכבים אבל יותר נורמלי
^^מצטרפת
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
לפיי מה שהבנתי הוא חרא של מלון
מלון פטרה זה מלון הים האדום אם אני לא טועה, שמעי תכלס את לא זקוקה ליותר מזה, גם ככה את לא נמצאת במלון יותר מידי
ואגב, זה אכסנייה לא מלון
איפה האכסנייה הזו?באילת?
כמה עולה לכמה לילות ליחיד?
כולל אוכל בריכה וזה..?
לא הים האדום זו אכסניה ..
פטרה זה מלון והוא נחשב 3 כוכבים
וזה יצא לנו 5 אנשים בחדר 130 ללילה כולל ארוחת בוקר ..
תתקשרי תבררי, תלוי לאיזה תאריך
הייתי ב"מלון" הזה חופש שעעבר....
זה מלון יותר לצעירים....
או במילים פשוטות- דיי אכסנייה כזו חח
רק עם בריכה [לא כ"כ גדולה]
יש שם רק ארוחת בוקר,
וגם שם האוכל מזעזע \:
וב 7 בוקר אז גם ככה לא ממש קמים לאוכל....
אבל ת'כללס זה ממש זוול שםם!
[אם הולכים הרבה חבר'ה אז 115 שק' ללילה בחדר של 6 אנשים]
אגב, יש להם אתר, תכתבי "מלון פטרה" בחיפוש ותמצאי (;
בכל אוופן, לטעמי זה אחלה מלון בשביל צעירים,
כי תכללס מי הולך להיות בחחדר כל היוםם 😊
כל היום יוצאים לבלות,
מה שצריך זה רק תמקלחת ותמיטה,
[החדרים שם אחלה.. גדולים יחסית, ויש גם טלויזיה ומזגן חח ]
הבעייה היחידה שהוא יחסית רחוווק מהטיילת והים...
15-20 דק' הליכה,
ז"א שצריך מוניות.....
ביום חיייב כי ממש חם ואי אפשר ללכת בררגל,
אבל בערב/לילה אפשר להיתפפשר (;
קייצר תקשרי תבררי....,
לפי דעתי אם את לא מתכוונת להישתקע כל היום במלון-
מוממלץ ביוותר (: .
תתהני, וספפרי מה החלטת בבסוף....
מקווה שעזרתי, ליילה טוב מותק 😊 .
QUOTE (רגייי @ 14/08/2007) אביטל סתכלי באינטרנט 😛
😊