QUOTE (עדייפה @ 13/08/2007) QUOTE (Asaf_my_life @ 12/08/2007) את צודקת בהחלט.
אבל הלב אומר אחרת וגם הראש.
מצד אחד אני מאמינה שנחזור
מצד שני הטעויות שלו מהדהדות לי בראש.
וכל יום שיעבור או כל דבר קטן אני רק אזכיר לו אותן,
אז עדיף בכלל לא להיות יחד
לא נכון מאמי את ממש ממש טועה וחבל בשבילך!
תקשיבי לי עכשיו ותנסי להפנים את זה בובה-
את כתבת "מצד אחד אני מאמינה שנחזור
מצד שני הטעויות שלו מהדהדות לי בראש."
זה משהו שלא המצאתי זה משהו שאתתת כתבת!!
כמו כל דבר בחיים על משהו שכאב לך, על משהו שבכית בגללו, ממשהו שנפגעת-
את לא תשכחי בקלות,
כל הגדולה שלנו כבני אדם - בוגריםםםם
זה לדעת להבליג..
והזמן יעשה את שלו.
זה הכי טבעי בעולםםם, וכמו כל דבר, אחרי מריבה, אחרי משהו שפגע,
אחרי טעותתת שנעשתה,
כואב.
ונכון, זה מהדהד בראש וגורם להטיל ספק.
אבל את יודעת שתחזרו ואת אמרת את זה.
את יודעת שאת אוהבת אותו ורוצה שתהיו לנצח.
אז את זו שמחליטה איך יראו החיים שלך ואת זו שצריכה לכתוב את ה"סוף טוב"...
את יכולה לקחת את הזמן שלך ולהירגע, ולהיות שלמה עם מה שנעשה
ולהגיד - קרה, מודה. טעינו. אנחנו בני אדם, אנחנו טועים , אנחנו עוברים משברים, אנחנו פוגעים.
בכוונה ולא בכוונה.
אבל לאט לאט זה פחות יכאב.. וררקקק אז שתרגישי מוכנה לסלוח לו ולעצמך,
ולא, את לא חייבת לשכוח- תוכלי לתת לזה צ'אנס אמיתי.
תמחקי את המשפט הזה,
תאמיננננננייי- בכל הכוח, שיהיה סוף טוב,
ואזזזזזזזזז-
רק אז,
תשבעי שאתם לנצח.
ותלכי אליו.
אל האהבה הגדולה שלך.
לא מוותרים על כזה דבר.
אוהבת מאוד מאוד מאוד
ואני מאמינה בך
תחשבי על זה טוב טוב, באמת
את תביני את זה
ואם תקבלי את זה
תוכלי לכתוב את הסוף טוב שלך
את זו שמקשה על עצמךך
ותזכרי את המשפט-
"יש אהבות שחייבות לנצח".
אני מאמינה בו
ואם זה " ment to be" - זה יקרה. (לא יודעת אם כתבתי טוב תסלחו לי :/ )
ועוד דבר אחרון אחרוןןן באמת סורי שחפרתי:
את גם צריכה להאמין בעצמך,
בתור אחת שמכירה את עצמה טוב ויודדעת מה היא שווה,
ולהאמין בך- שאת תשני את זה!! כי ככה זה בקשר מאמי,
משתנים אחד עם השני ואחד בשביל השני
דברים משתנים לא במודע- מתבגרים, נסחפים אחרי האהבה, משתטים לפעמים
וגם במודע- משנים התנהגות, דברים שמפריעים, שמיםפ דגשים על דברים מסויימים,
תאמיני בכוח שלך ללמד אותו מטעויות, לעצב את הקשר כמו שא-ת רוצה..
כי אם יש אהבה- השמיים הם הגבול.. טעויות קורות, אבל זה לא בהכרח הסוף.הכככככככלל תלוי ברצון
עדיפה את חכמה מאמי!
מצטרפת אלייך!!!!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מאמי אם הוא בא וגורם לך רק לכאב אז עדיף שלא
לא תמיד צריך ללכת אחרי הלב
לפעמים הלב מטעה
אני יודעת שאת תלכי בדרך הנכונה
אבל זו רק הבחירה שלך!!!
וואאאוו....
ממש מגניב השם שלך ושלו ביחד!
QUOTE (עדייפה @ 12/08/2007) QUOTE (Asaf_my_life @ 12/08/2007) את צודקת בהחלט.
אבל הלב אומר אחרת וגם הראש.
מצד אחד אני מאמינה שנחזור
מצד שני הטעויות שלו מהדהדות לי בראש.
וכל יום שיעבור או כל דבר קטן אני רק אזכיר לו אותן,
אז עדיף בכלל לא להיות יחד
לא נכון מאמי את ממש ממש טועה וחבל בשבילך!
תקשיבי לי עכשיו ותנסי להפנים את זה בובה-
את כתבת "מצד אחד אני מאמינה שנחזור
מצד שני הטעויות שלו מהדהדות לי בראש."
זה משהו שלא המצאתי זה משהו שאתתת כתבת!!
כמו כל דבר בחיים על משהו שכאב לך, על משהו שבכית בגללו, ממשהו שנפגעת-
את לא תשכחי בקלות,
כל הגדולה שלנו כבני אדם - בוגריםםםם
זה לדעת להבליג..
והזמן יעשה את שלו.
זה הכי טבעי בעולםםם, וכמו כל דבר, אחרי מריבה, אחרי משהו שפגע,
אחרי טעותתת שנעשתה,
כואב.
ונכון, זה מהדהד בראש וגורם להטיל ספק.
אבל את יודעת שתחזרו ואת אמרת את זה.
את יודעת שאת אוהבת אותו ורוצה שתהיו לנצח.
אז את זו שמחליטה איך יראו החיים שלך ואת זו שצריכה לכתוב את ה"סוף טוב"...
את יכולה לקחת את הזמן שלך ולהירגע, ולהיות שלמה עם מה שנעשה
ולהגיד - קרה, מודה. טעינו. אנחנו בני אדם, אנחנו טועים , אנחנו עוברים משברים, אנחנו פוגעים.
בכוונה ולא בכוונה.
אבל לאט לאט זה פחות יכאב.. וררקקק אז שתרגישי מוכנה לסלוח לו ולעצמך,
ולא, את לא חייבת לשכוח- תוכלי לתת לזה צ'אנס אמיתי.
תמחקי את המשפט הזה,
תאמיננננננייי- בכל הכוח, שיהיה סוף טוב,
ואזזזזזזזזז-
רק אז,
תשבעי שאתם לנצח.
ותלכי אליו.
אל האהבה הגדולה שלך.
לא מוותרים על כזה דבר.
אוהבת מאוד מאוד מאוד
ואני מאמינה בך
תחשבי על זה טוב טוב, באמת
את תביני את זה
ואם תקבלי את זה
תוכלי לכתוב את הסוף טוב שלך
את זו שמקשה על עצמךך
ותזכרי את המשפט-
"יש אהבות שחייבות לנצח".
אני מאמינה בו
ואם זה " ment to be" - זה יקרה. (לא יודעת אם כתבתי טוב תסלחו לי :/ )
ועוד דבר אחרון אחרוןןן באמת סורי שחפרתי:
את גם צריכה להאמין בעצמך,
בתור אחת שמכירה את עצמה טוב ויודדעת מה היא שווה,
ולהאמין בך- שאת תשני את זה!! כי ככה זה בקשר מאמי,
משתנים אחד עם השני ואחד בשביל השני
דברים משתנים לא במודע- מתבגרים, נסחפים אחרי האהבה, משתטים לפעמים
וגם במודע- משנים התנהגות, דברים שמפריעים, שמיםפ דגשים על דברים מסויימים,
תאמיני בכוח שלך ללמד אותו מטעויות, לעצב את הקשר כמו שא-ת רוצה..
כי אם יש אהבה- השמיים הם הגבול.. טעויות קורות, אבל זה לא בהכרח הסוף.הכככככככלל תלוי ברצון
תודה רבה לך.
זה מאוד קשה לי ..
עם כל מה שכתבת וכמה שעודדת
זה עדיין לא מרגיש לי נכון לעשות.
כי הוא הלך ושכב ,
שלא עבר חודש מהפרידה
הוא אומר שהוא עשה את זה כי וויתרתי עליו .
אני כועסת ככלכך וכואבת
אני יודעת שאם נחזור אני כל החיים יזכיר לו את זה
ואני לא אהיה מוכנה לשכב איתו
ואני לא ארצה שהוא יהיה הרראשון שלי
אני מרגישה שהוא טמא
כי הוא איבד את הבתולים עם מישהי שהוא לא אוהב,
ולא איתי .
אני פגועה כלכך
ואני לא מוכנה להתקרב אליו ...
אני נגעלת
מאמי תלכי בעקבות הלב שלך
אם הוא אומר לך שזה לא נכון
אז זה לא