פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה מה שבראש - משפט כלכך פשוט - משמעות עצומה בשבילי -...

- משפט כלכך פשוט - משמעות עצומה בשבילי -

✍️ Asaf_my_life 📅 12/08/2007 23:41 👁️ 514 צפיות 💬 21 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 2
קום והקשב רק לליבך
כי אהבתינו סופה פרידה


זה נראה עוד משפט סתמי , עם היגיון נורמלי ?
אז תראו כמה יש לו משמעות עצומה

קום
והקשב
רק
לליבך

כי
-
אהבתינו
סופה
פרידה

בקיצור,
האותיות הראשונות הן קורל ואסף
והאות הראשונה במילה כי היא כ' ,
שמחברת אותנו.

-קורל כאסף-

נכון שזה מדהים? 😕





אני עוד נשבעת שאנחנו נהיה לנצח...
ואוו...יפה...
משפט באמת משמעותי...
לא בדיוק יודעת מה להגיד..
זה בסדר {=
למה "אהבתינו סופה פרידה?"
כי עם כל האהבה,
אנחנו לא מסתדרים.

האהבה תלויה באוויר כבר המון זמן ואין בסיס
אז הסוף הוא הפרידה , אין דרך חזרה על טעויות שעשינו כבר.
נכון מדהים(:
איזה קטלני
מקווה שלא באמת סופר פרידה =]
באמתתתתת
באמתתת
מדהים!!


אבל מאמי איך את יכולה להגיד קום והקשב רק לליבך כי אהבתנו סופה פרידה
וכמה משפטים אח"כ לכתוב אני עוד נשבעת שנהיה לנצח נצחים?
מאמי את נשבעת להיות איתו תמיד?
אז את כן מאמינה בכם!
את יודעת למה? כי האהבה מנצחת.
עזבי טעויות.
האהבהה מנצחת!!!
ואני יכולה להראות לך זוגות עם אהבה עצומה שניצחו הכל.
אז השאלה אם יש או אין, ואם את מאמינה בקשר.
ומצד אחד את אומרת האהבה שלכם סופה פרידה
אבל נשבעת להיות איתו לנצח.. אז זה אומר שלא תיפרדו..

או שאת מאמינה שלא תהיו יחד והסוף הוא פרידה- ואז אל תשבעי לחינם,
או שפשוט תשני את המשפט בובה
יש עוד המון משפטים קסומים שתמצאי כי את מלכה
והמשמעות שלהם תהיה גבורה ואמונה
זה שאתם יום אחד תצליחו
ולא ככה.

את צודקת בהחלט.
אבל הלב אומר אחרת וגם הראש.

מצד אחד אני מאמינה שנחזור
מצד שני הטעויות שלו מהדהדות לי בראש.

וכל יום שיעבור או כל דבר קטן אני רק אזכיר לו אותן,
אז עדיף בכלל לא להיות יחד
QUOTE (Asaf_my_life @ 12/08/2007) את צודקת בהחלט.
אבל הלב אומר אחרת וגם הראש.

מצד אחד אני מאמינה שנחזור
מצד שני הטעויות שלו מהדהדות לי בראש.

וכל יום שיעבור או כל דבר קטן אני רק אזכיר לו אותן,
אז עדיף בכלל לא להיות יחד
לא נכון מאמי את ממש ממש טועה וחבל בשבילך!
תקשיבי לי עכשיו ותנסי להפנים את זה בובה-

את כתבת "מצד אחד אני מאמינה שנחזור
מצד שני הטעויות שלו מהדהדות לי בראש."
זה משהו שלא המצאתי זה משהו שאתתת כתבת!!
כמו כל דבר בחיים על משהו שכאב לך, על משהו שבכית בגללו, ממשהו שנפגעת-
את לא תשכחי בקלות,
כל הגדולה שלנו כבני אדם - בוגריםםםם
זה לדעת להבליג..
והזמן יעשה את שלו.
זה הכי טבעי בעולםםם, וכמו כל דבר, אחרי מריבה, אחרי משהו שפגע,
אחרי טעותתת שנעשתה,
כואב.
ונכון, זה מהדהד בראש וגורם להטיל ספק.
אבל את יודעת שתחזרו ואת אמרת את זה.
את יודעת שאת אוהבת אותו ורוצה שתהיו לנצח.
אז את זו שמחליטה איך יראו החיים שלך ואת זו שצריכה לכתוב את ה"סוף טוב"...
את יכולה לקחת את הזמן שלך ולהירגע, ולהיות שלמה עם מה שנעשה
ולהגיד - קרה, מודה. טעינו. אנחנו בני אדם, אנחנו טועים , אנחנו עוברים משברים, אנחנו פוגעים.
בכוונה ולא בכוונה.
אבל לאט לאט זה פחות יכאב.. וררקקק אז שתרגישי מוכנה לסלוח לו ולעצמך,
ולא, את לא חייבת לשכוח- תוכלי לתת לזה צ'אנס אמיתי.
תמחקי את המשפט הזה,
תאמיננננננייי- בכל הכוח, שיהיה סוף טוב,
ואזזזזזזזזז-
רק אז,
תשבעי שאתם לנצח.

ותלכי אליו.
אל האהבה הגדולה שלך.
לא מוותרים על כזה דבר.

אוהבת מאוד מאוד מאוד
ואני מאמינה בך
תחשבי על זה טוב טוב, באמת
את תביני את זה
ואם תקבלי את זה
תוכלי לכתוב את הסוף טוב שלך
את זו שמקשה על עצמךך

ותזכרי את המשפט-

"יש אהבות שחייבות לנצח".

אני מאמינה בו
ואם זה " ment to be" - זה יקרה. (לא יודעת אם כתבתי טוב תסלחו לי :/ )

ועוד דבר אחרון אחרוןןן באמת סורי שחפרתי:
את גם צריכה להאמין בעצמך,
בתור אחת שמכירה את עצמה טוב ויודדעת מה היא שווה,
ולהאמין בך- שאת תשני את זה!! כי ככה זה בקשר מאמי,
משתנים אחד עם השני ואחד בשביל השני
דברים משתנים לא במודע- מתבגרים, נסחפים אחרי האהבה, משתטים לפעמים
וגם במודע- משנים התנהגות, דברים שמפריעים, שמיםפ דגשים על דברים מסויימים,
תאמיני בכוח שלך ללמד אותו מטעויות, לעצב את הקשר כמו שא-ת רוצה..
כי אם יש אהבה- השמיים הם הגבול.. טעויות קורות, אבל זה לא בהכרח הסוף.הכככככככלל תלוי ברצון
ואווו באמת יפהה...
תשמעי אני תמיד אומר ללכת אחרי הלב...
אבל פה ניראלי שעם את אומרת שאת מאמינה שתחזרו ...אז האהבה תנצח פה..
עם את אומרת כזה דבר אז, זה כניראה מה שיהיה כניראה שאהבה בינכם חזקה יותר מכל הטעויות שהוא\או את עשיתם
בכל זאת תעשי מה שהלב שלך אומר לך כדי שלא תיתחרטי אחרי זה...
ואוווו מדהים באמת
מפחיד..קורלי שמעי לי מאמי שלי..מגיע לך יותר טוב ממנו או שהוא ישתנה ויוכיח-שיתבגר כבר ורק אז תתנו לזה עוד הזדמנות אם את חושבת שאתם צריכים להיות ביחד תפעלי בכיוון של זה רק אחרי שתדעי בוודאות שהוא לא אותו אחד..אל תיפלי לזה שוב כל כך מהר 😉
וואו..
באמת מדהים
QUOTE (עדייפה @ 12/08/2007) QUOTE (Asaf_my_life @ 12/08/2007) את צודקת בהחלט.
אבל הלב אומר אחרת וגם הראש.

מצד אחד אני מאמינה שנחזור
מצד שני הטעויות שלו מהדהדות לי בראש.

וכל יום שיעבור או כל דבר קטן אני רק אזכיר לו אותן,
אז עדיף בכלל לא להיות יחד
לא נכון מאמי את ממש ממש טועה וחבל בשבילך!
תקשיבי לי עכשיו ותנסי להפנים את זה בובה-

את כתבת "מצד אחד אני מאמינה שנחזור
מצד שני הטעויות שלו מהדהדות לי בראש."
זה משהו שלא המצאתי זה משהו שאתתת כתבת!!
כמו כל דבר בחיים על משהו שכאב לך, על משהו שבכית בגללו, ממשהו שנפגעת-
את לא תשכחי בקלות,
כל הגדולה שלנו כבני אדם - בוגריםםםם
זה לדעת להבליג..
והזמן יעשה את שלו.
זה הכי טבעי בעולםםם, וכמו כל דבר, אחרי מריבה, אחרי משהו שפגע,
אחרי טעותתת שנעשתה,
כואב.
ונכון, זה מהדהד בראש וגורם להטיל ספק.
אבל את יודעת שתחזרו ואת אמרת את זה.
את יודעת שאת אוהבת אותו ורוצה שתהיו לנצח.
אז את זו שמחליטה איך יראו החיים שלך ואת זו שצריכה לכתוב את ה"סוף טוב"...
את יכולה לקחת את הזמן שלך ולהירגע, ולהיות שלמה עם מה שנעשה
ולהגיד - קרה, מודה. טעינו. אנחנו בני אדם, אנחנו טועים , אנחנו עוברים משברים, אנחנו פוגעים.
בכוונה ולא בכוונה.
אבל לאט לאט זה פחות יכאב.. וררקקק אז שתרגישי מוכנה לסלוח לו ולעצמך,
ולא, את לא חייבת לשכוח- תוכלי לתת לזה צ'אנס אמיתי.
תמחקי את המשפט הזה,
תאמיננננננייי- בכל הכוח, שיהיה סוף טוב,
ואזזזזזזזזז-
רק אז,
תשבעי שאתם לנצח.

ותלכי אליו.
אל האהבה הגדולה שלך.
לא מוותרים על כזה דבר.

אוהבת מאוד מאוד מאוד
ואני מאמינה בך
תחשבי על זה טוב טוב, באמת
את תביני את זה
ואם תקבלי את זה
תוכלי לכתוב את הסוף טוב שלך
את זו שמקשה על עצמךך

ותזכרי את המשפט-

"יש אהבות שחייבות לנצח".

אני מאמינה בו
ואם זה " ment to be" - זה יקרה. (לא יודעת אם כתבתי טוב תסלחו לי :/ )

ועוד דבר אחרון אחרוןןן באמת סורי שחפרתי:
את גם צריכה להאמין בעצמך,
בתור אחת שמכירה את עצמה טוב ויודדעת מה היא שווה,
ולהאמין בך- שאת תשני את זה!! כי ככה זה בקשר מאמי,
משתנים אחד עם השני ואחד בשביל השני
דברים משתנים לא במודע- מתבגרים, נסחפים אחרי האהבה, משתטים לפעמים
וגם במודע- משנים התנהגות, דברים שמפריעים, שמיםפ דגשים על דברים מסויימים,
תאמיני בכוח שלך ללמד אותו מטעויות, לעצב את הקשר כמו שא-ת רוצה..
כי אם יש אהבה- השמיים הם הגבול.. טעויות קורות, אבל זה לא בהכרח הסוף.הכככככככלל תלוי ברצון
איתה


עדייפה: פששש כל מה שכתבת
פשוט גרם לי לדמעות כאלה

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך