קום והקשב רק לליבך
כי אהבתינו סופה פרידה
זה נראה עוד משפט סתמי , עם היגיון נורמלי ?
אז תראו כמה יש לו משמעות עצומה
קום
והקשב
רק
לליבך
כי
-
אהבתינו
סופה
פרידה
בקיצור,
האותיות הראשונות הן קורל ואסף
והאות הראשונה במילה כי היא כ' ,
שמחברת אותנו.
-קורל כאסף-
נכון שזה מדהים? 😕
אני עוד נשבעת שאנחנו נהיה לנצח...
ואוו...יפה...
משפט באמת משמעותי...
לא בדיוק יודעת מה להגיד..
למה "אהבתינו סופה פרידה?"
כי עם כל האהבה,
אנחנו לא מסתדרים.
האהבה תלויה באוויר כבר המון זמן ואין בסיס
אז הסוף הוא הפרידה , אין דרך חזרה על טעויות שעשינו כבר.
איזה קטלני
מקווה שלא באמת סופר פרידה =]
באמתתתתת
באמתתת
מדהים!!
אבל מאמי איך את יכולה להגיד קום והקשב רק לליבך כי אהבתנו סופה פרידה
וכמה משפטים אח"כ לכתוב אני עוד נשבעת שנהיה לנצח נצחים?
מאמי את נשבעת להיות איתו תמיד?
אז את כן מאמינה בכם!
את יודעת למה? כי האהבה מנצחת.
עזבי טעויות.
האהבהה מנצחת!!!
ואני יכולה להראות לך זוגות עם אהבה עצומה שניצחו הכל.
אז השאלה אם יש או אין, ואם את מאמינה בקשר.
ומצד אחד את אומרת האהבה שלכם סופה פרידה
אבל נשבעת להיות איתו לנצח.. אז זה אומר שלא תיפרדו..
או שאת מאמינה שלא תהיו יחד והסוף הוא פרידה- ואז אל תשבעי לחינם,
או שפשוט תשני את המשפט בובה
יש עוד המון משפטים קסומים שתמצאי כי את מלכה
והמשמעות שלהם תהיה גבורה ואמונה
זה שאתם יום אחד תצליחו
ולא ככה.
את צודקת בהחלט.
אבל הלב אומר אחרת וגם הראש.
מצד אחד אני מאמינה שנחזור
מצד שני הטעויות שלו מהדהדות לי בראש.
וכל יום שיעבור או כל דבר קטן אני רק אזכיר לו אותן,
אז עדיף בכלל לא להיות יחד
QUOTE (Asaf_my_life @ 12/08/2007) את צודקת בהחלט.
אבל הלב אומר אחרת וגם הראש.
מצד אחד אני מאמינה שנחזור
מצד שני הטעויות שלו מהדהדות לי בראש.
וכל יום שיעבור או כל דבר קטן אני רק אזכיר לו אותן,
אז עדיף בכלל לא להיות יחד
לא נכון מאמי את ממש ממש טועה וחבל בשבילך!
תקשיבי לי עכשיו ותנסי להפנים את זה בובה-
את כתבת "מצד אחד אני מאמינה שנחזור
מצד שני הטעויות שלו מהדהדות לי בראש."
זה משהו שלא המצאתי זה משהו שאתתת כתבת!!
כמו כל דבר בחיים על משהו שכאב לך, על משהו שבכית בגללו, ממשהו שנפגעת-
את לא תשכחי בקלות,
כל הגדולה שלנו כבני אדם - בוגריםםםם
זה לדעת להבליג..
והזמן יעשה את שלו.
זה הכי טבעי בעולםםם, וכמו כל דבר, אחרי מריבה, אחרי משהו שפגע,
אחרי טעותתת שנעשתה,
כואב.
ונכון, זה מהדהד בראש וגורם להטיל ספק.
אבל את יודעת שתחזרו ואת אמרת את זה.
את יודעת שאת אוהבת אותו ורוצה שתהיו לנצח.
אז את זו שמחליטה איך יראו החיים שלך ואת זו שצריכה לכתוב את ה"סוף טוב"...
את יכולה לקחת את הזמן שלך ולהירגע, ולהיות שלמה עם מה שנעשה
ולהגיד - קרה, מודה. טעינו. אנחנו בני אדם, אנחנו טועים , אנחנו עוברים משברים, אנחנו פוגעים.
בכוונה ולא בכוונה.
אבל לאט לאט זה פחות יכאב.. וררקקק אז שתרגישי מוכנה לסלוח לו ולעצמך,
ולא, את לא חייבת לשכוח- תוכלי לתת לזה צ'אנס אמיתי.
תמחקי את המשפט הזה,
תאמיננננננייי- בכל הכוח, שיהיה סוף טוב,
ואזזזזזזזזז-
רק אז,
תשבעי שאתם לנצח.
ותלכי אליו.
אל האהבה הגדולה שלך.
לא מוותרים על כזה דבר.
אוהבת מאוד מאוד מאוד
ואני מאמינה בך
תחשבי על זה טוב טוב, באמת
את תביני את זה
ואם תקבלי את זה
תוכלי לכתוב את הסוף טוב שלך
את זו שמקשה על עצמךך
ותזכרי את המשפט-
"יש אהבות שחייבות לנצח".
אני מאמינה בו
ואם זה " ment to be" - זה יקרה. (לא יודעת אם כתבתי טוב תסלחו לי :/ )
ועוד דבר אחרון אחרוןןן באמת סורי שחפרתי:
את גם צריכה להאמין בעצמך,
בתור אחת שמכירה את עצמה טוב ויודדעת מה היא שווה,
ולהאמין בך- שאת תשני את זה!! כי ככה זה בקשר מאמי,
משתנים אחד עם השני ואחד בשביל השני
דברים משתנים לא במודע- מתבגרים, נסחפים אחרי האהבה, משתטים לפעמים
וגם במודע- משנים התנהגות, דברים שמפריעים, שמיםפ דגשים על דברים מסויימים,
תאמיני בכוח שלך ללמד אותו מטעויות, לעצב את הקשר כמו שא-ת רוצה..
כי אם יש אהבה- השמיים הם הגבול.. טעויות קורות, אבל זה לא בהכרח הסוף.הכככככככלל תלוי ברצון
ואווו באמת יפהה...
תשמעי אני תמיד אומר ללכת אחרי הלב...
אבל פה ניראלי שעם את אומרת שאת מאמינה שתחזרו ...אז האהבה תנצח פה..
עם את אומרת כזה דבר אז, זה כניראה מה שיהיה כניראה שאהבה בינכם חזקה יותר מכל הטעויות שהוא\או את עשיתם
בכל זאת תעשי מה שהלב שלך אומר לך כדי שלא תיתחרטי אחרי זה...
מפחיד..קורלי שמעי לי מאמי שלי..מגיע לך יותר טוב ממנו או שהוא ישתנה ויוכיח-שיתבגר כבר ורק אז תתנו לזה עוד הזדמנות אם את חושבת שאתם צריכים להיות ביחד תפעלי בכיוון של זה רק אחרי שתדעי בוודאות שהוא לא אותו אחד..אל תיפלי לזה שוב כל כך מהר 😉
QUOTE (עדייפה @ 12/08/2007) QUOTE (Asaf_my_life @ 12/08/2007) את צודקת בהחלט.
אבל הלב אומר אחרת וגם הראש.
מצד אחד אני מאמינה שנחזור
מצד שני הטעויות שלו מהדהדות לי בראש.
וכל יום שיעבור או כל דבר קטן אני רק אזכיר לו אותן,
אז עדיף בכלל לא להיות יחד
לא נכון מאמי את ממש ממש טועה וחבל בשבילך!
תקשיבי לי עכשיו ותנסי להפנים את זה בובה-
את כתבת "מצד אחד אני מאמינה שנחזור
מצד שני הטעויות שלו מהדהדות לי בראש."
זה משהו שלא המצאתי זה משהו שאתתת כתבת!!
כמו כל דבר בחיים על משהו שכאב לך, על משהו שבכית בגללו, ממשהו שנפגעת-
את לא תשכחי בקלות,
כל הגדולה שלנו כבני אדם - בוגריםםםם
זה לדעת להבליג..
והזמן יעשה את שלו.
זה הכי טבעי בעולםםם, וכמו כל דבר, אחרי מריבה, אחרי משהו שפגע,
אחרי טעותתת שנעשתה,
כואב.
ונכון, זה מהדהד בראש וגורם להטיל ספק.
אבל את יודעת שתחזרו ואת אמרת את זה.
את יודעת שאת אוהבת אותו ורוצה שתהיו לנצח.
אז את זו שמחליטה איך יראו החיים שלך ואת זו שצריכה לכתוב את ה"סוף טוב"...
את יכולה לקחת את הזמן שלך ולהירגע, ולהיות שלמה עם מה שנעשה
ולהגיד - קרה, מודה. טעינו. אנחנו בני אדם, אנחנו טועים , אנחנו עוברים משברים, אנחנו פוגעים.
בכוונה ולא בכוונה.
אבל לאט לאט זה פחות יכאב.. וררקקק אז שתרגישי מוכנה לסלוח לו ולעצמך,
ולא, את לא חייבת לשכוח- תוכלי לתת לזה צ'אנס אמיתי.
תמחקי את המשפט הזה,
תאמיננננננייי- בכל הכוח, שיהיה סוף טוב,
ואזזזזזזזזז-
רק אז,
תשבעי שאתם לנצח.
ותלכי אליו.
אל האהבה הגדולה שלך.
לא מוותרים על כזה דבר.
אוהבת מאוד מאוד מאוד
ואני מאמינה בך
תחשבי על זה טוב טוב, באמת
את תביני את זה
ואם תקבלי את זה
תוכלי לכתוב את הסוף טוב שלך
את זו שמקשה על עצמךך
ותזכרי את המשפט-
"יש אהבות שחייבות לנצח".
אני מאמינה בו
ואם זה " ment to be" - זה יקרה. (לא יודעת אם כתבתי טוב תסלחו לי :/ )
ועוד דבר אחרון אחרוןןן באמת סורי שחפרתי:
את גם צריכה להאמין בעצמך,
בתור אחת שמכירה את עצמה טוב ויודדעת מה היא שווה,
ולהאמין בך- שאת תשני את זה!! כי ככה זה בקשר מאמי,
משתנים אחד עם השני ואחד בשביל השני
דברים משתנים לא במודע- מתבגרים, נסחפים אחרי האהבה, משתטים לפעמים
וגם במודע- משנים התנהגות, דברים שמפריעים, שמיםפ דגשים על דברים מסויימים,
תאמיני בכוח שלך ללמד אותו מטעויות, לעצב את הקשר כמו שא-ת רוצה..
כי אם יש אהבה- השמיים הם הגבול.. טעויות קורות, אבל זה לא בהכרח הסוף.הכככככככלל תלוי ברצון
איתה
עדייפה: פששש כל מה שכתבת
פשוט גרם לי לדמעות כאלה