שירדו לי כולם מהחיים כבררר
לא יכולה להתמודד עם כל זה לבד!!
הראש מתפוצץ ליייייייייי
אני גם מרגישה על הפנים
וגם כולם מוסיפים ליי!!
במיוחד הואאאא
הוא הכי חררררראאאאאאאאאא בחיים שלייייי!!
נמאסססס ללללייי.
לא יכולה יותררר
כואבת לי הבטןןןןןןן...מבכייי..מהכלל!!!!
אני מספיק מרגישה על הפניםם!!
הם כנראה נהנים לראות שאני ככה..!!
אז הם מחליטים להוסיף לי עוד יותתררר
לא יכוללללהההה כבבברררררר
שה' יעזור לללליי כברר..!!
נמאסס ליי..
קודם כל תירגעי את חייייבת
לכי שתיי מיים שטפי פנייים
ומי זה שככה גורם לך להרגיש????
הוא לא שווה את הכאב הזה שיש בך!!
את חייבת לנסות להתעלם ולהיות חזקה יפיופה שלי!!!
מי זה כולם?
מי זה הוא?
מי זה הם?
מי גורם לך לבכות?????
הוווואא..!!
הוא הכייי חחחחרררררררררררראאאא
שירד לי מהחייםםםם כבררר
עד שטוובבבב לללייייייי!!!!
עדידוש?
מאמי?
מה קרה??
ספרי..
לא יכולה אוףףףףףףףףףףףףףףףף
כל פעם שאני באה לדבר על זה אני בוכהה
אוףף..דיי כבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבברר
מאמי מחקי אותו בטיפקס
ותחזרי שוב על המחיקה
שוב ושוב ושוב
וזהו
הוא שייך לעבר
לא משנה מה הוא אומר
מחקי אותו מהזכרון שלך
מחקי אותו מהזכרון של הפלא גם
מהאיסיקיו
מהמסנג'ר
אל תעני למספרים שלא מופיעים ל בזכרון
אל תעני לחסויים
תמחקי הודעות
תמחקי אותו מהעולם שלך!
ץשכחי ממנו
תהני ממה שיש לך!
בובי שליי..
מה קרהההה מותק?
למה את ככה?
תללכיי לנוח , תשתי מים
כדוררר
תטפלי בעצמך
את חייבת לנוח
את לא יכולה כל היום להיות ככה
את חייבת בשביל עצמך
כדיי שתרגישי יותר טוב
בקשר להוא .. מה קרה איתו מאמיייי?
דבררי איתי אני כאן תמיד !
אוהבת מלאאאאאא
QUOTE (koka15 @ 13/08/2007) בובי שליי..
מה קרהההה מותק?
למה את ככה?
תללכיי לנוח , תשתי מים
כדוררר
תטפלי בעצמך
את חייבת לנוח
את לא יכולה כל היום להיות ככה
את חייבת בשביל עצמך
כדיי שתרגישי יותר טוב
בקשר להוא .. מה קרה איתו מאמיייי?
דבררי איתי אני כאן תמיד !
אוהבת מלאאאאאא
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
סתם חברה שלי שאלה אותי על האקס ועל ההיא..אז אמרתי לה שכן הם בקשר והיא אמרה לו..אז התחיל לתחקר אותה מי אמר לה את זה..אז אמרתי לה טוב תגידי שאני אמרתי מה אכפת לי..ואז נכנס אליי התחיל לתחקר אותי ולדבר מגעיל..התעצבנתי עליו אמרתי לו ביי אל תכנס אליי יותר וזה..ועכשיו הוא אומר גם לכולם שהפצתי שהוא והיא בקשר ועוד הוא אמר לחברה שלי שהוא אהב אותי אבל אני הרסתיי..כשהוא ניפרד ועוד דיבר מגעיל וכל זה..עכשיו גם מאשים אותייי..!!! אין לו בושההה??!?!?!?!
מאמיי.?
זה האקס! הוא אקס
הוא שייך לעבר
אל תתני לעבר להשפיע עליך ככה
יש לך עכשיו בחור מדהיים בידים
תהני ממנו ואל תתבאסי מהאקס המעפן הזה
מה שהיה בניכים נגמר
תמשיכי הלאה
מישו שתתעצבני ככה בגללו?! 😠
שיזהר אני ארביץ לווו!
😛
תעזבי אותו תני לו לצעוק ולפרוק את עצמו במקום אחר
לא אצלך
תהני מהחיים שלך עכשיו
ממה שיש לך ביידים
תתעסקי בזה!
בינתיים לכי תנוחי קצת .. תנסי לא לחשוב עליו בכלל!
אוהבת אותך!
תודה מאמי
אבל מה אני יעשהה זה פוגגע...!!
חוצמזה זה שאני איתו עכשיו
לא יודעת מה יש לווו אוףף
הוא כבר בקושי שולח הודעות
בקושי מדבר..
אני אפילו לא יודעת אם הוא עובד היום..
בימים האחרונים אני זאת ששולחת הודעות
והוא כלום...
אוףףףףףףףףף תמיד הכל קורה לי.!!