קיצור דיברתי איתך כבר באייסי
את חייבת להציב לעצמך את הגבול הזה
לא להתקשר ולא לשלוח לו הודעות
ואל תקווי ממנו לכלום,סתם יאכזב אותך יותר אם לא ישלח לך הודעות
יאלה מאמי
די כבר ככה להיות בגללו
ואל תשימי לב לאנשים שרוצים לפגוע בך
סתם הורסים אותך
אל תתני להם להרוס...
יאלה מאמי אוהבת אותך
יאלה עדי בלאגגגןןן 😛





