אם תחשבי שאיבדת אותו, אז באמת איבדת אותו .
אל תפחדי מכלום, ואל תפלי לפני קו הסיום.
הוא מתעלם ממך?
הוא לא מקשיב לך?
הוא נאטם אלייך?
זה אומר שעובר עליו משהו, שקורה משהו .. אולי את יודעת מה קורה ואולי לא .
אבל את חייבת להבין שהוא צריך לדעת שאת לא רוצה לאבד אותו .
אל תעיקי עליו, ואל תציקי לו,
אולי הוא זקוק לחופש שלו לחשוב ,
אבל תתני לו לדעת ותבקשי ממנ לזכור :
שאת אוהבת אותו
לא רוצה לאבד אותו
ושאת תמיד כאן בשבילו, לא משנה מה .
הוא יעריך אותך על זה מאמי, גם אם ייקח לו זמן .
QUOTE (דניאלוש_הבובה @ 12/08/2007) אם תחשבי שאיבדת אותו, אז באמת איבדת אותו .
אל תפחדי מכלום, ואל תפלי לפני קו הסיום.
הוא מתעלם ממך?
הוא לא מקשיב לך?
הוא נאטם אלייך?
זה אומר שעובר עליו משהו, שקורה משהו .. אולי את יודעת מה קורה ואולי לא .
אבל את חייבת להבין שהוא צריך לדעת שאת לא רוצה לאבד אותו .
אל תעיקי עליו, ואל תציקי לו,
אולי הוא זקוק לחופש שלו לחשוב ,
אבל תתני לו לדעת ותבקשי ממנ לזכור :
שאת אוהבת אותו
לא רוצה לאבד אותו
ושאת תמיד כאן בשבילו, לא משנה מה .
הוא יעריך אותך על זה מאמי, גם אם ייקח לו זמן .
אני איתה
דניאלי, את הכי מתוקה בעולם 😁
איזה תשובה!!😘
מאמי בהצלחה,
תזכרי שיהיה טוב!! הסוף תמיד טוב,
אם עוד לא טוב, סימן שזה לא הסוף!!
אל תוותרי, תילחמי עליו,
הוא ידיד שלך? הוא חשוב לך?! את לא רוצה לאבד אותו??
אל תאבדי.
תגידי לו את זה.. שידע שאת פה, שידע שהוא חשוב לך, שידע שיש לך את כל הזמן לחכות שהוא יפתח,
ואם הוא אטום? תנסי להבין למה,
תחכי...
דניאל צודקת בכל מילהה מאמי
לא יודעת ..
הוא מראה כאילו הכל בסדר כזה =\
ואני מרגישה שהקשר בנינו מגעיל .. אחרי מה שהיה .
הוא טוען שסתם אני טוחנת את העניין שהיה
עזבתי את זה ועדיין אני מרגישה שמשהו לא בסדר ..
נקווה לטוב
עדידוש..
איזו מקסימה את .. תודה 😊
ושני תקשיבי ,
המקרה שלך קרוב אליי ..
גם לי יש קשר מסוג אחר עם אדם מדהים ביותר,
יש לנו את הקשר הכי מיוחד שיש .. כזה שלא מוצאים כל יום, ואני לא מדברת על חבר .
כי חבר יש לי וטוב לי איתו .
פעם אחת קרה משהו בינינו, ופתאום הרגשתי שהקשר שלנו הוא לא כמו שהיה פעם..
והייתי נורא נורא עצובה כי לא רציתי לאבד אותו ..
הוא מצידו אמר שגם הוא לא רוצה לאבד אותי, ושהוא יודע שמשהו קרה ,
אבל עדיין.. שום דבר לא זז . הקשר לא השתפר ולא הגענו להבנה .
ואני המשכתי להרגיש מגעיל, כי את יודעת שום דבר לא יכול לשנות הרגשה של בן אדם .
אבל ידעתי, שככל שאני אטחן את זה יותר .. ככה הוא יילך ויתרחק ממני .
אז פשוט החלטתי שאני נותנת לו את המרחב שלו, אבל לא עוזבת אותו לבד .
המשכתי לשלוח לו הודעות באייסי .. להתקשר אליו ולהתנהג באופן רגיל ..
עד שלאט לאט .. היחס בינינו הפך יותר ויותר חם כמו אז ,
וסוף סוף ההרגשה שלי השתנתה ..
אני לא מחייבת אותך לנהוג כמוני ,
אבל מה שאסור לך לעשות?
זה אסור לך לטחון את הסיפור יותר מדיי , בקטע של 'בוא נדבר על זה ' כי אולי זה כואב לו כמו שזה כואב לך והוא מעדיף להדחיק את זה .
אבל שוב, תנסי לחזור ליצור את הקשר שלכם בעדינות .. לאט לאט ..
אסור לך לוותר על ידידות ..
ואל תפסיקי להאמין שיהיה טוב מאמי שלי 3>
QUOTE (דניאלוש_הבובה @ 13/08/2007) הקשר לא השתפר ולא הגענו להבנה .
ואני המשכתי להרגיש מגעיל, כי את יודעת שום דבר לא יכול לשנות הרגשה של בן אדם .
אבל ידעתי, שככל שאני אטחן את זה יותר .. ככה הוא יילך ויתרחק ממני .
אז פשוט החלטתי שאני נותנת לו את המרחב שלו, אבל לא עוזבת אותו לבד .
בדיוק מה שאני מרגישה ..
ובדיוק מה שאני הולכת לעשות .
תודה על הכל דניאלוש
מטורפת עליך 3>
אוהבת אותך שנינוש שלי ..
ותמיד כאן בשבילך .
3>
כל כך מבינה אותךךךךךךךךךךךךךך
QUOTE (--בובית--10 @ 12/08/2007) QUOTE (shani_bachar @ 12/08/2007) בואי מיכככככלוש יאי אני ואת 😊
אנחנו מדברים ועדיין לא מגיעים לשום מקום .
סאמק
לא באלי לאבד אותו כידיד .
יאללה תצאי אני בדרך
אף אחד לא אמר שאת צריכה לאבד אותו
פשוט תדברו כידידים
ותגידי לו את כל מה שמפריעה לך מאמי
אל תשמרי בלב
אני בטוחה שהוא יבין אותך
ואת תיריא שהכל הסתדר
כי הכל קורה לטובה מתוקה!
😉