לכלוווום .
אין לי כוח הוא פשוט נעלם .
זה קשה לי \:
הוא עושה לי רק רע ... הוא לא מבין את זה
אבל זה מה שהוא עושה .
למה נכנסת לי לחיים בכלל ?
אוף .
בהתחלה הכל נראה ורוד ולאט לאט הופך לאפור .
ונגמר בשחור .
יש איזה כדור שמוחק את הזיכרון ? \:
ידיד מסריח
אם אפשר לקרוא לו עדיין ידיד .
ועדיין אכפת לי אחרי הכל .
אוף ]=
באלי להיות באי בודד עם השירים שלי
בלי כל החרא .
שנינו'ששש
בואי נבנה לנו אי בודד רוצה ????????????!
אולי הוא לא בבית , אולי קרה משהו
אני בטוחה שתדברו הוא יסביר את עצמו
אבל עד אז
אל תתני לו ככה לבאס אותך
הוא לא שווה את זה!!!
אני רוצה חיוווווך מיד!@!@!@!@!@!@!#!!@
בואי מיכככככלוש יאי אני ואת 😊
אנחנו מדברים ועדיין לא מגיעים לשום מקום .
סאמק
לא באלי לאבד אותו כידיד .
מקווה שהכל ייסתדר לך מאמי
גם אני מקווה .
מאוד מאוד מאוד מקווה.
הוא חשוב לי ... אם הוא לא היה חשוב לי כוסעומו .
אבל הוא חשוב לי . 😢
QUOTE (shani_bachar @ 12/08/2007) גם אני מקווה .
מאוד מאוד מאוד מקווה.
הוא חשוב לי ... אם הוא לא היה חשוב לי כוסעומו .
אבל הוא חשוב לי . 😢
😊
יהיה טוב מאמי...לא להשבר אבל..
QUOTE (shani_bachar @ 12/08/2007) בואי מיכככככלוש יאי אני ואת 😊
אנחנו מדברים ועדיין לא מגיעים לשום מקום .
סאמק
לא באלי לאבד אותו כידיד .
יאללה תצאי אני בדרך
אף אחד לא אמר שאת צריכה לאבד אותו
פשוט תדברו כידידים
ותגידי לו את כל מה שמפריעה לך מאמי
אל תשמרי בלב
אני בטוחה שהוא יבין אותך
ואת תיריא שהכל הסתדר
כי הכל קורה לטובה מתוקה!
אוף איתו.
שני תמשיכי הלאה מאמי ... אוהבת אווותך@!
הוא אטוווווווום !!
ממה הוא כ"כ מתבייש ראאאאבק .
סאמק איתו .
כ"כ נמאס לי אני עומדת להישבר 😢😢
QUOTE (NoFOosH @ 12/08/2007) אוף איתו.
שני תמשיכי הלאה מאמי ... אוהבת אווותך@!
הלוואי והייתי יכולה ..
למה כולם אומרים את זה ?
ואני פשוט לא מסוגלת 😢
זה קשה אבל את תצליחי!
יאאלה מה את צריכה את כל הכאב ראש הזה, כמה אפשר ?!
לא חסר בנים שרוצים אותך - אל תתעסקי בו יותר מאמי.
אני בכלל לא רוצה אותו .
יש לי את אורוש ואני אוהבת אותו וטוב לי איתו .
אבל כואב לי לאבד אותו כידיד .
הוא שונה לא כמו כולם.
למה את צריכה לאבד אותו כידיד?