אני עם כל הבנות פה מילה במילה
תהיי חזקה מאמי
יש מסביביך אנשים שאוהבים אותך
ורוצים שהיה לך רק טוב ושמיייח!!
תצאי תבלי מחר תעשי חייים
תשכחי מכל הרע ליום אחד
ליום שבו נולדת לפני 17 שנה
תשימי הכל בצד נסיכה
ותנסי להיות הכי שמחה שיש
אוווהבת!
😢
בובי שלי ..
אני לא אוהבת שאת ככה..
קמה שקשה לך בגלל אחיך ז"ל את לא יכולה להישבר
תאמיני לי שהוא מסתכל עלייך שם מלמעלה
וחוגג משם ..
והוא שולח לך תאהבה ואת החיבוקים והנשיקות שלו
משם, מלמעלה
והוא אוהב אותך
אני בטוחה במליוני אחוז
את יודעת מה אומרים ..
אלוהים לוקח את הטובים
אח שלך היה טוב כ"כ ..
שאלוהים רצה אותו איתו , שם למעלה
כמה שזה קשה
חייבים להמשיך , את חייבת להמשיך בכל מצב
אסור לך ליפול
אסור לך להישבר
נסייכולה שלי .. אני אוהבת אותך כ"כ
אני תמיד כאן לצידך ,, בכל מצבבבבב
מתי שתרציי .. אני פה
אוהבת אותך כ"כ