פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה מה שבראש :[ 17 עללללללל'''''&...

:[ 17 עללללללל'''''''קקקקקקקקקקק

✍️ hofit189 📅 12/08/2007 19:07 👁️ 430 צפיות 💬 16 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 2
מחר יום הולדת 17 עלק.. בעע..

מתאמול בלילה מרגישה חרא כמו שבחיים לא הרגשתי..

עצב ענק בתוכיייייייי


שלא יגמר כנראה לעולם..

מחר?
יומהולדת?!
לא נראה לי ..

ביטלתי אפילו את "המסיבת יום הולדת" שהייתה צריכה להיות
לא בא לי לראות אף אחד.. הדמעות חונקות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😢

יום הולדת חרא!

ולא בא לי להסביר למה 😢
פריקה!

ובנוססףף לעצב שיש לי נוסף עוד אחד!
מחר 8 שנים שאני לא יחגוג יום הולדת עם המלאך שלי 😢
איכ חיים מגעילים

מאמי
אני חושבת שאת כן צריכה לחגוג
תצאי
תהני
בסוף תשכחי מהרע

וה-8 שנים..
נכון זה קשה
אבל תחשבי על זה שהוא לא רוצה שתרגישי רע
והוא רוצה שרק תהני ביומולדת שלךך

כל דבר שאת צריכה
אני פהה
אוהבת מלאא
QUOTE (טוניטה @ 12/08/2007) מאמי
אני חושבת שאת כן צריכה לחגוג
תצאי
תהני
בסוף תשכחי מהרע

וה-8 שנים..
נכון זה קשה
אבל תחשבי על זה שהוא לא רוצה שתרגישי רע
והוא רוצה שרק תהני ביומולדת שלךך

כל דבר שאת צריכה
אני פהה
אוהבת מלאא
הרע הזה לא ישכח בזמן הקרוב.. =\

ויפה שלי תודה אוהבת אותך המון!
ננסה להתגבר..
חופית?..
מאמי שלי, לא יודעת מה קרה
אבל מה זה לא לחגוג יומולדת?...יש לך יום הולדת נסיכה
גדלת בשנה,
מה פתאום ככה גורם לך לשנות את המצב רוח..:|
למה לבטל הכול... 😨

די מאמי,
שום דבר לא שווה כרגע בשביל לבטל יום הולדת
די מאמי
תנסי להירגע ממה שקרה,ואין לי מושג מה,
תתקלחי,תתרענני,
תחשבי טוב טוב על הדברים
ותחזירי הכול
אל תבטלי מאמי,די!


וה-8- שנים,זה באמת קשה
אבל את חזקה מזה,
הוא מלאך ששומר עלייך
והוא ממש ממש לא רוצה שתיהי כרגע עצובה

אוהבת אותך


QUOTE (רגייי @ 12/08/2007) חופית?..
מאמי שלי, לא יודעת מה קרה
אבל מה זה לא לחגוג יומולדת?...יש לך יום הולדת נסיכה
גדלת בשנה,
מה פתאום ככה גורם לך לשנות את המצב רוח..:|
למה לבטל הכול... 😨

די מאמי,
שום דבר לא שווה כרגע בשביל לבטל יום הולדת
די מאמי
תנסי להירגע ממה שקרה,ואין לי מושג מה,
תתקלחי,תתרענני,
תחשבי טוב טוב על הדברים
ותחזירי הכול
אל תבטלי מאמי,די!


וה-8- שנים,זה באמת קשה
אבל את חזקה מזה,
הוא מלאך ששומר עלייך
והוא ממש ממש לא רוצה שתיהי כרגע עצובה

אוהבת אותך
:'( חזק ממני כל מה שקורה..

הלוואי ויכולתי להתעלם ננסה..
תודה נסיכה שלי אוהבת אותך =\


😢
המילים שלך עזרו פה איפשהוא..
לוביו
QUOTE (hofit189 @ 12/08/2007) QUOTE (רגייי @ 12/08/2007) חופית?..
מאמי  שלי, לא יודעת מה קרה
אבל מה זה לא לחגוג יומולדת?...יש לך יום  הולדת נסיכה
גדלת  בשנה,
מה פתאום ככה גורם לך לשנות  את המצב רוח..:|
למה לבטל הכול... 😨

די מאמי,
שום  דבר לא שווה כרגע  בשביל לבטל יום  הולדת
די מאמי
תנסי להירגע ממה שקרה,ואין לי מושג מה,
תתקלחי,תתרענני,
תחשבי טוב טוב על הדברים
ותחזירי הכול
אל  תבטלי מאמי,די!


וה-8- שנים,זה באמת  קשה
אבל  את חזקה מזה,
הוא מלאך  ששומר עלייך
והוא ממש ממש לא רוצה שתיהי כרגע עצובה

אוהבת אותך
:'( חזק ממני כל מה שקורה..

הלוואי ויכולתי להתעלם ננסה..
תודה נסיכה שלי אוהבת אותך =\


😢
המילים שלך עזרו פה איפשהוא..
לוביו
כן מאמי קשה להתעלם כמשהו הורס הכול
אבל זה לא אומר שאת פתאום צריכה לזרוק הכול ולבטל
זה הכי הכי לא נכון!
תביני את זה,
את עושה טעות אם את מבטלת
אחרי זה תתצטערי על זה,
זה יום הולדת
זה משו של פעם בשנה
מאמי
קחי את עצמך ביידיים,את חייבת להיות חזקה
ולא לשים לב כמה שקשה לך כרגע

ותזכרי זה יום הולדת והוא פעם בשנה!
חבל,אבל חבל לבטל מאמי,באמת!..

תחשבי על זה טוב טוב,
ותנסי לפחות למחר להיות מאושרת
זה יום הולדת!..

אוהבת אותך מלא מלא 3>
חופית את יודעת כשניכנסתי לאשכול פתאום נהיתי עצובה כמוך,
היי ילדה יפה,
מה קרה מאמי?
איפה הילדה המאושרת שהיתה שמחה
כמה ימים שהייתה שמחה לקראת היום הולדת איפה היא?

ואני חושבת שאולי באמת
כדי שתבלי ביום הולדת שלך. 😊

יפה שלי?
דיי אל תהיי עצובה.
נכון זה כואב,
אבל המלאך שלך לא רוצה שיהיה לך רע עכשיו במיוחד ביום הולדת שלך.
את יודעת הרי שהמלאך שלך שומר עלייךך מהשמיים.
תהיי חזקה יפתי בהכול.


אוהבת אותךךךךךךךךךך מדהימה אחת.
אני פה תמיד אבל תמיד פה בשבילך,
לא לשכוח.. 😊
מאמי נכון שקשה לך כי הוא לא איתך
ונכון שהעצב והכאב עצומים
ונכון שזה כאב וסבל שלא יגמר בחיים
אבל הכל תלוי בך
למעשה כל המשך החיים שלך תלויים בך
יש לך אפשרות ללמוד לחיות עם הכאב
כמו שכולם שחוו דברים כאלה עושים
או שאת מרימה ידיים ומוותרת!
אבל את לא תישברי ותהיי חזקה
את תחגגי יומולדת ותהיי שמחה
רע לך?! תסתכלי על הטוב!
מה עם זה שיש לך חבר?
מה עם זה שיש לך אותנו?
מה עם זה שיש לך חברות?
מה עם זה שיש לך משפחה?
מה עם זה שיש לך חיים שלמים?
תעריכי את הדברים הקטנים
ואת תיראי שהכל יראה אחרת
זה רק תלוי בך מאמי
את חייבת להאמין שיהיה טוב
עד לא מזמן היית הכי מאושרת בעולם
אז תרימי את הראש ותתחזקי
אוהבת אותך ותמיד פה בשבילך
אל תשכחי את זה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ליפזי תודה על הכל יפה שלי אוהבת אותך!

נאפי מאמי אני ע דמעות בעיניים אוהבת אותך תודה..
כנסי למסנ שתוכלי !
אהובתי...
קראתי את זה ונהייתי עצובה 😢
מחר יומהולדתתתת,
שיש פעם בשנה יפה שלי..
למה לבטל הכל? 😢
להפך, את צריכה להשאיר את העצב בצד וכן לחגוג ולהנות עד כמה שאפשר מאמי..
זה יום שאסור להיות בו עצוביםםםם!!
תהיי חזקה,
המשפחה, החברים וכוווולם לא רוצים שתהיי עצובה ביום הזה..!!

אחיך מסתכל עלייך מלמעלה,
וגאה בך!!
אל תתני לו גם להיות עצוב כי את עצובה ועוד ביומהולדת שלך..
הוא לא איתך פיזית, אבל תמיייייד הוא יהיה איתך ולצידך נפשית בובי!!

אני אוהבת אותך נסיככככה שלללי .
ואנחנו צריכות שיחה 😊😊
מואאאאה ...
וואי באמת עושה עצוב רק מלקרוא את הדברים האלה
ממש ממש עצוב בלב
ותראי מאמי,
תראאאייי שרק מלקרוא את הדברים האלה נהיינו עצובות,
אז תחשבי על כל האנשים שאוהבים אותך,
תחשבי על המשפחה
ועל סהר (ככה כותבים תשם שלו?)
והחברות שלך-
כולם מחכים ליום הזה כמו שאת חיכית לו לפני כמה ימים!!
כולם רוצים שיהיה לך טוב
ושתהיי שמחה!!

דבר ראשון אני רוצה שתלכי עכשיו להתקלח
להתרענן, זה יעשה לך טוב לכמה דקות זה ירגיע אותך,
אני בטוחה.
אחרי שאת מסיימת וחוזרת לפה חדשה
העצב שבלב לא ייגמר, אני לא אומרת לך שהוא ייגמר
אבל כשאת מרגישה טיפה יותר רגועה
אני רוצה שתרימי טלפונים ותחליטי שהמסיבה כן מתקיימת.
את אמרת בעצמך מאמי, שהעצב הזה? הוא עצב שלא ייגמר.
נכון, זה קשה.. אני יודעת יפה אחת, אני מבינה
באמת
אז לפחות תתני לאנשים לעזור לך,
טיפה!
לפחות עם ההרגשה.. טיפה עם החיוכים,
ואני בטוחה שזה יעשה לך טוב המסיבה, להיות עם אנשים שאוהבים אותך,
ואני בטוחה שיהיה לך יום כייף ומיוחד.
והוא? הוא יהיה גאה בך.
את יודעת למה מאמי? כי עשית את הדבר הנכון. ואת יודעת את זה
ומה לעשות שתמיד, אבללל ממש מממשש כנעט תמיד
הדבר הנכון הוא גם הכי קשה?

תעשי את זה מאמי..
כמו שאמרה נאפי, רק את , רק את!!, מחליטה איך יראו החיים שלך,
ומעצבת אותם..
אל תישברי יפה שלי אל תישברי.

אני פה תמיד אם את רוצה לדבר.
נשיקוווותתתת
QUOTE (עדייפה @ 12/08/2007) וואי באמת עושה עצוב רק מלקרוא את הדברים האלה
ממש ממש עצוב בלב
ותראי מאמי,
תראאאייי שרק מלקרוא את הדברים האלה נהיינו עצובות,
אז תחשבי על כל האנשים שאוהבים אותך,
תחשבי על המשפחה
ועל סהר (ככה כותבים תשם שלו?)
והחברות שלך-
כולם מחכים ליום הזה כמו שאת חיכית לו לפני כמה ימים!!
כולם רוצים שיהיה לך טוב
ושתהיי שמחה!!

דבר ראשון אני רוצה שתלכי עכשיו להתקלח
להתרענן, זה יעשה לך טוב לכמה דקות זה ירגיע אותך,
אני בטוחה.
אחרי שאת מסיימת וחוזרת לפה חדשה
העצב שבלב לא ייגמר, אני לא אומרת לך שהוא ייגמר
אבל כשאת מרגישה טיפה יותר רגועה
אני רוצה שתרימי טלפונים ותחליטי שהמסיבה כן מתקיימת.
את אמרת בעצמך מאמי, שהעצב הזה? הוא עצב שלא ייגמר.
נכון, זה קשה.. אני יודעת יפה אחת, אני מבינה
באמת
אז לפחות תתני לאנשים לעזור לך,
טיפה!
לפחות עם ההרגשה.. טיפה עם החיוכים,
ואני בטוחה שזה יעשה לך טוב המסיבה, להיות עם אנשים שאוהבים אותך,
ואני בטוחה שיהיה לך יום כייף ומיוחד.
והוא? הוא יהיה גאה בך.
את יודעת למה מאמי? כי עשית את הדבר הנכון. ואת יודעת את זה
ומה לעשות שתמיד, אבללל ממש מממשש כנעט תמיד
הדבר הנכון הוא גם הכי קשה?

תעשי את זה מאמי..
כמו שאמרה נאפי, רק את , רק את!!, מחליטה איך יראו החיים שלך,
ומעצבת אותם..
אל תישברי יפה שלי אל תישברי.

אני פה תמיד אם את רוצה לדבר.
נשיקוווותתתת
😊

מאמי שלי?!
אני אוהבת אותך!
חופיית,
אני מבינה שזה קשה לך שאת "תחגגי" את היומולדת שלך
שוב בלעדיי אחיך, אבל תחשבי על זה...
הוא רואה אותך למעלה הוא לא רוצה שתיהי עצובה דווקא ביומוללדת שלך
תאמיני לי שהוא היה רוצה רק בשמחתך .
הרגשה חחרא אני מבינה אותך ..
יומולדת יש רק פעם בשננה.
את כבר בת 17 הוא רואה אותך גודלת מלמעלה , כמה שזה כואב ללך
כבר 8 שנים בלעדיו כמו שאמרת.
אני בטוחה שהאנשים שמסביבך יתנו לך ת'כל היחס והחום שמגיע לך ביום הזה
כי מגיע לך!
ואם לא בא לך לעשות משו' ביום הזה.. את יכולה לעשות מה שאת רוצה,
כי ביום הזה רק את קקובעת!
אני בטוחה שאחיך יהיה גאה בך.

מחר יומווללדת 17 תיהי שממחחחה 😊
אאאווהבבת אותך בובי .
מצטרפת לתגובה מעליי..
וחוץ מזה חופיתי,
לא משנה כמה קשה לך אני בטוחה שיהיה בסדר ואת תתגברי!!!!!!!
אוהבת אותך המון, ולכל דבר שאת צריכה אני איתך ואני פה בשבילך!!!!!!

מואההה , ומזל טובבב למרות הכל!!!!!!!
חופיתוש מאמי...😢
אני לא יכולה להגיד לך לצאת לחגוג...
נשבעת לך בא לי לבכות גם..
אני לא יכולה להגיד לך לגוג כי אני מרגישה ומבינה שקשה לך...
תהיי חזקה מאמי..
לא יודעת מה עובר עלייך כי את לא רוצה לספר..
נכון שעצוב ובוכים..וזה טוב ככה תתפרקי ותוציאי הכל החוצה..
אבל לא יותר מדיי
אל תדגאי את עצמך
אויל תבכי קצת תקומי ומחר אל תחגגי אם לא נעים לך
אם את לא מרגישה שאת רוצה
אבל תעשי משהו קטן
עוגה נרות קצ מוזיקה
תזמיני חברה או שתיים
או את החבר
או גם וגם..
ושוב מאמי תהיי חזקה...אל תשברי..יום הולדת יש פעם אחת בשנה ותהני ממנו..קצת לפחות..

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך