חמודים שלי,
אני לא מצלמת..
אני שונאת לצלם את עצמי לבד..
כי אז כל התמונה מכוערתתת. 😁
וכל מי שרוצה לראות-
איזה מזל שיש מפגש😊
ותודה לכל המחמאות-
כל מי שאמרה שאני חמודה.. חח
כולכם נשמותת!!
וליאורקוש- אין לך מושג כמה אני מתגעגעתתת!!
באמתתת!!
ולא, לא שווים עד כדי ככךךך!! חחחחחחח
סתם סתם, הם בהחלט בובים.
אבל אין לי גמד😢
אגב, הוא בא למפגש, כן?
ומיכלוש-
אני כ"כ מתגעגעת שזה מטריף אותייי!!
יוואוו אני מתגעגעתתת!!
😁





