אני שוב צובעת את השיער😊
הפעםם כנראה בלונדיני עם גוונים😊
- אני כאילו יחזור לצבע הרגיל שלי,
אבל אולי טיפה יותר בהיר😊
אני מתרגשתתת..
מחר ב5 התור עם המעצבת שיער😊
איזה כיףףף😊
אשכרה עושה שינויים משעמום..
אגב, קניתי 4 חולצות היום וחצאית😊
בגלל ששנה הבאה לא יהיה זמן לקנות..
(זה מה שאמא אומרת..)
אז ממלאים אותו בסטוקים.. חח
זה מה שהם אומרים..
(אמא וסבתא.)
וקניתי 2 פיג'מות חמודותתת
וגםם 12 תחתונים שווים כאלו😁
וגםם 6 גרביים
ותיקקק מזה יפפההה..
ממש אהבתי.
חום פשוט כזה.
תיק גב קטן שגדול מספיק בשביל ארנק, מצלמה, יומן, סנוויץ ועט😊
ואמממ זהו😊
(אה, וגם קניתי יומן😊
אה, וגנבתי לסבתא חצאית ממש יפה שהייתה לה..
היא הכי קורעת בעולם.
יש לה בגדים אשכרה אופנתיים..
(הרבה מהבגדים שלה.. חח)
אז גנבתי לה😊
והיא אמרה שאם בא לי, יש כמה חצאיות שאני יכולה לקחת לה גם😊
איזה כיףףף😊
ואוו אוו
תתחדשי על הכול מאמי ..(=
תהני עם מה שקנית..😛 במיוחד התחתונים חחחחחחחח 😊
ובהצלחה מחר אצל הספרית..D:
חחחחחחחח
תתחדשיי יפה שליי😛
בהצלחה מחרר
מאמי,
איזה קרועה את ..חח אני מתה עלייך..!!!
תתחדשי על הבגדים החדשים, כמובן. תחתונים שווים, הא? כמו הגמד שלי? 😊 חחח
וב-ה-צ-ל-ח-ה מחר אצל הספרית. 😊
אני כבר כל כך רוצה לראות אותך..! התגעגעתי נורא.. 😢
אוהבת אותך המון מדהימה שלי..
מואההה
חח תתחדשי על הכול😊
וכן כן בהצלחה מחר מאמי.
(:
חחח תחדשי
ותראי לנו מחר תוצאות 😛
תתחדשי מאמי =))
וכן תראי לנו איך יצא
חחחחח איזו קרווועה 😊
שיהיה בהתחחדשות 😊
מחכה לתמונות אחרי המספרה 😉
יאיאייאיאיאי😊 בהצלחההה מאמייייייי
תשימי אח"כ תמונות
אוהבת אותך הכי בעולם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איייייייייזה חמודה שאאת 😊
מתלהבת ביחד איתך שקנית כל כך הרבה דברים חדששים ..
בטוחה שתהניי מההם ..
ומקווה לראות כבר את התמונות שאת ילדה בלונדינית חדששה 😊
יואיאויאואיאויאויאואיא
איזה מתוווקה!!
אני מתגעגעתתת!!
בהצלחה אצל הספרית
ומובן לך שאת מראה לנו תוצאות כה ?
ותתחדשי על כל הבגדים והנספחים אחרים
😛
QUOTE (lipaz-sol @ 12/08/2007) חח תתחדשי על הכול😊
וכן כן בהצלחה מחר מאמי.
(:
מחכה לתמונות מחר=]
אוי שמחה בשבילך!! :]]
תתחדשייי מאמי..
חח חמודה
אני אוהבת שינויים...
כאילו זה כיף כזה כל הזמן לשנות פה בבגדים פה בזה וכאלה חח
תתחדשי מאמי
שמחהה בשבילךךך
תהניי!!!!!!!!!!!!!!
ותתחדשי בובבהה