הוא חוזר ברגעים שכבר שכחתי,
הוא כואב כשכבר נרפאתי,
דפיקות הלב המואצות,
והתמונות שלא נותנות מנוח.
זה הלילה שלי, ואלו הדמעות שלי,
החיים שלי.
סתם, עזבו. 😢
מאמי מה קרה?
מיזה חוזר בזמן לא מתאים?
בלי קשר לכלום, אבל אהבתי את מה שכתבת.
שדים לעיתים קרובות יוצאים מהארון..
מכים בנו כמכת ברק ביום בהיר, ללא הכנה וללא היסוס.
את צריכה להיות מוכנה ומזומנה לעוד מהלומות, שיבואו בהמשך החיים.
ככה זה בחיים.
פעם פה, פעם שם.. זה לא נעלם אף פעם.
רק הרגש מפעם לפעם נעלם.. זה הכל תלוי בך.
תחייכי.
זה ה"שום" שמרחיק את השדים, הטבעי 😊
יהיה טוב נשששמה.
אם את צריכה משהו, אני פה.
קארין מאמי
זה זכרונות?..בגלל התמונות?.
די מאמי לא להיות עצובה,
זה לא מתאים,את חייבת להבין
שזה לא עושה לך טוב
סך הכול פוגע ברגשות שלך,בלב שלך,ובמיוחד בך
את חייבת להיות חזקה
ולתת את החיוך שלך,להיות יותר מאושרת
בלי עצב,
כי לא יודעים מה יהיה מחר,
תיהי מאושרת,שמחה
העצב סתם הרגשה רעה..
יהיה טוב מאמי
יהי מעולה 😊
QUOTE (רגייי @ 11/08/2007) קארין מאמי
זה זכרונות?..בגלל התמונות?.
די מאמי לא להיות עצובה,
זה לא מתאים,את חייבת להבין
שזה לא עושה לך טוב
סך הכול פוגע ברגשות שלך,בלב שלך,ובמיוחד בך
את חייבת להיות חזקה
ולתת את החיוך שלך,להיות יותר מאושרת
בלי עצב,
כי לא יודעים מה יהיה מחר,
תיהי מאושרת,שמחה
העצב סתם הרגשה רעה..
יהיה טוב מאמי
יהי מעולה 😊
אל תיהיי עצובה בובי..
קארינו'ש מותר לבכות זה סוג של פריקה
תוציאי את מה שמכאיב לך
אל תשמרי בלב
את תיראי שהכל הסתדר
את רק חייבת להאמין שיהיה טוב
ולהרים את הראש
תדעי שכל מה שאת צריכה אני פה בשבילך
אוהבת אותך מאודד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 11/08/2007) קארינו'ש מותר לבכות זה סוג של פריקה
תוציאי את מה שמכאיב לך
אל תשמרי בלב
את תיראי שהכל הסתדר
את רק חייבת להאמין שיהיה טוב
ולהרים את הראש
תדעי שכל מה שאת צריכה אני פה בשבילך
אוהבת אותך מאודד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
!!!
אוהבת אותך..
ואל תהיי עצובה מאמיי...הכל יעבורר..
והכל יהיה טוב...
תני לזמן לעשות את שלו..
החיים האלה ..
מזדהה עם כל מילה
בהצלחה יפתי !
ואיי אם את כתבת
זה פשוט מדהים מאמי ((=
זה פחות או יותר מתאים גם לי
תהיי חזקה מאמי
יש תקופות כאלה
אבל את עוד תיראי שהם יעבור!!
תמיד פה בשבילך! 😊
QUOTE (רגייי @ 11/08/2007) קארין מאמי
זה זכרונות?..בגלל התמונות?.
די מאמי לא להיות עצובה,
זה לא מתאים,את חייבת להבין
שזה לא עושה לך טוב
סך הכול פוגע ברגשות שלך,בלב שלך,ובמיוחד בך
את חייבת להיות חזקה
ולתת את החיוך שלך,להיות יותר מאושרת
בלי עצב,
כי לא יודעים מה יהיה מחר,
תיהי מאושרת,שמחה
העצב סתם הרגשה רעה..
יהיה טוב מאמי
יהי מעולה 😊
😊
קארינוש מה קהר מאמי??
דברי איתיי
תודה לכולם על המילים, אני אוהבת אתכם מאוד.
סתם, זה פשוט הזיכרונות קצת כאבו לי, כשנותנים לדברים באמת לשקוע זה כואב
הרבה יותר, מהעובדה שמתעלמים מהן.
--בובית--10 כן זה אני כתבתי, תודה מקסימה. 😊
מורני ואושרי, אני כל כך אוהבת אתכם אתם מדהימים.
אור מאמי שלי, אני כבר אספר לך. 😢
ליאור, קורל, תודה, חיבוק.
טטווטטייתת , בר ורגינה תודה על הכל יפות שלי.
זכרונות זה בבאמת משהו כל-כך כואב..:\
אבל אין ברירה,
זכרון לא יחזיר אותנו לשום דבר ממה שהיה במציאות
את חייבת להתמודד והלבין שהחיים ממשיכים
ולהמשיך יחד איתם,
יהיה בבסדר מאמי,
אוהבת 3>