QUOTE (נאפי @ 11/08/2007) קארינו'ש מותר לבכות זה סוג של פריקה.
תוציאי את מה שמכאיב לך, אל תשמרי בלב.
את תיראי שהכל הסתדר. את רק חייבת להאמין שיהיה טוב, ולהרים את הראש.

מתוקה שלי,
יהיה טוב. בעזרת השם, יהיה טוב.
אם את צריכה אותי, אני תמיד פה בשבילך. אל תשכחי.
אני אוהבת אותך המון..
מואהההה