ואאי איך אני מבינה אותך..
מכירה את זה
והכי מצחיק עברתי את זה באותו התקופה שלך
אבל יש לך עוד שנה לגיוס
נצלי אותה, אבל בצורה הטובה ביותר
פשוט אל תתלי תקוות באנשים
ככה אני עושה
סומכת על עצמי
ומאמי אם בא לך אני כאן בשבילך תמידדד
תודה בנווות
ולכל המזדהות..
אני מקווה שזה יעבור לכן מהררר
ושלא תפגעו עוד ככה מחברות!!
וליאורוש תודה יפה..
אני מנסה לא לצפות יותר מידי
אבל זה קשה
יהיה טוב!
😊
אוהבת אותכן מלא!!!
איךך אני מבינה אותך..
מתי את מתגייסת?
עכשיו לי קצת זמן להגיב בצורה נאותה..
קודם כל אני רוצה לשאול אותך מתי את מתגייסת..חח כי אני חודש הבא כבר חיילת..אז נחמד להכיר חברה חדשה..😊
ודבר שני..אני כל כך מזדהה איתך גם לי זה קורה וקרה..
אבל הכי טוב זה להלשים עם המציאות ולהשתלב בה..
אל תחשבי מתי אני אלך מתי אני אלך..זה רק יעשה אותך חולה..
ויעשה לך רע...
תהני תהיי מאושרת תגידי תודה על מה שיש..ואני בטוחה שיש שם דברים שעושים אותך נורא מאושרת
ושלעולם לא תעזבי או תרצי לעזוב..
גם אני תמיד אומרת את זה..אבל בתוכי אני יודעת שלא תמיד זה נכון..
גיוס זה לא בהכרח הדבר הטוב הזהש יוציא ותי מכל הבעיות..
מאיפה לי לדעת שאני אכיר שם חברות חדשות?ואולי הן יהיו יותר גרועות?!
ואולי יהיה לי רע שם?!
אין לדעת..
תקחי כל דבר בפורפורציות תדברי ע הנאשים האלה תסבירי להם מה מפריע לך ואם הם לא מבינים..
לכי חפשי אנשים אחרים..
היי את חיי את החיים שלך..
חשבי כמה טוב לי..עשי שיהיה טוב..
היי מאושרת..
אל תחשבי שמשהו יגאל אותך מהכאב כי זה אף פעם לא יעבוד..
למרות כל הכאב עכשיו קשה אבל אחרי זה יהיה טוב..תמיד יהיה טוב..
בסוף טוב ואם לאטוב זה עוד לא הסוף
ואני מוכנה לחתום לך על זה..
מקווה הכל יסתדר לך..
אני ממש מבינה אותךךך=\לצערי..