אווףףףףףףף
בא לי כבר לעוף מהמקום הזה!!!!
להתגייס ולהתחפף מפה
להתחיל חיים אחרים
בלי כל ה"חברות" אם אפשר לקרוא להם ככה בכלל!!
כבר לא יודעת מי לא בסדר..
אני.. או הם..
פעם ראשונה בוגדים בך זאת אשמתם
פעם שניה זאת כבר אשמתך
אולי זאת באמת אשמתי?!
לא יודעת..
כבר לא יודעת למה לצפות וממי
למה אחרי 3 שנים אני לא יכולה כבר למצוא את המקום שלי..
ולנווח ולהנות ממנו?
למה?
למה הכל חייב להיות כזה מסובך ורע!
הלוואי כבר אני אתגייס ויעפוף מהחווור המסריח הזה
עינבושש..מה עשו לך יפתי?! אני אצא עליהם
הן לא שוות את העצבים של נסיכה כמוך אל תתייחסי אליהם בכלל
אני מבינה שאת עצבנית והכל אבל הן ממש לא שוות את זה
אני כבר עברתי את הקטע של העצבים
ממזמן
אני כבר בקטע של האכזבה
שזה יותר גרוע
ואני מרשה לך לצאת עליהם חופשייי
טחני להם ת'צורה!
חחח
תודה יפה שליי
אווהבת!
עינבי מאמי
די,
הן כל-כך לא שוות את העצבים שלך
אני יודעת כמה כואב לך
אני יודעת שזאת הרגשה כל-כך לא נעימה
אבל את חייבת להבין,העולם לא מושלם,
הבן אדם שהכי קרוב אלייך,יכול להיות מחר האויב הכי גדול בחיים שלך,
את חייבת להמשיך הלאה
כמה שקשה לך כרגע
חבל שהן מפסידות בלונדה כזאת מדהימה
נכון את עצבנית והכול
אבל לא חבל?.
מהעצבים יוצאים קמטים 😛 לא חבל...?.
יאלה מאמי
קחי את עצמך ביידים
שימי עליהם
פס אחד גדול
ויאלה,בלאגן
עינבי כאן 😊
ואם את כבר לא בקטע של עצבים
מה את שמה עליהן בכלל..?.
אה?
מי הן ? 😊
אוהבת אותך
וואי אני כלכך מבינה אותך . .
כבר דיברנו מאמי
והנה כבר הגיעה הסימן חחח 😉
יהיה טוב אם רק תנסי לעבור את המכשול- המרחק
זה כלום בשבילך
אוהבת אותך...התגעגעתי 😁 חח
רגינוש
אני חייבת להגיד שהצלחת להעלות לי חיוך על הפנים
את כזאת נשמממהה טובה
את באמת מדהייימה! באמתת
והבעיה היא שאין לי לאן להמשיך האלה
אני תקועה איתן עד שאני אתגייס ואכיר בנות חדשות
חברות חדשות
אבל אני מנסה לקחת את הבאסה בסבבה
אבל מידי פעם יש איזה משו שפוגע בי הכי בעולם
כמו שקרה היום!
ותודה יפה שלייי
אוהבבת מללא
שירה
מאמי אני מקווה שזה יעבור לך
וזה יסתדר לך
בהצלחה לשתינו:]
קרן
תודה מאמי !!
שהקשבת לבכיינות שלי..חח
וכן אני מקווה שיהיה טוב
נראה מה יצא מזה!
תודה יפתיי
וגם אני התגעגעתי אלייך
מווואה!!
עינבוש מה קרה? מי עיצבן אותך ? 😠
QUOTE עינבוש מה קרה? מי עיצבן אותך ?
ילדות טיפשות! 😠
תרביץ להן!
חח
חמודה שלייי
אל תתעצבני
אף אחת לא שווה שתתעצבני בגללה
מה את צריכה אותן?
יש לך אותנו..😊
QUOTE (einavush @ 11/08/2007) רגינוש
אני חייבת להגיד שהצלחת להעלות לי חיוך על הפנים
את כזאת נשמממהה טובה
את באמת מדהייימה! באמתת
והבעיה היא שאין לי לאן להמשיך האלה
אני תקועה איתן עד שאני אתגייס ואכיר בנות חדשות
חברות חדשות
אבל אני מנסה לקחת את הבאסה בסבבה
אבל מידי פעם יש איזה משו שפוגע בי הכי בעולם
כמו שקרה היום!
ותודה יפה שלייי
אוהבבת מללא
כן מבינה שאין לך בדיוק לאן לברוח
באותם הרגעים
אבל תיהי איתם סבבה
תנסי להיות כמה שפחות שפויה מהם,
כאילו תנסי להשתחרר מהן קצת
אל תשימי לב לכל דבר שהן עושות
לפעמים אם זה פוגע,
אין ברירה
יהיה בסדר,
רק אם את תחייכי
ותדעי שהחברות הטובות עוד יגיעו,
ואני שמחה שהעלתי לך חיוך 😁
רק הלוואי וילדה מדהימה כמוך תיהיה מאושרת
לא שווה להיות מאוכזבת
כי את ממש מקסימה
אוהבת אותך
QUOTE (OrtalBe @ 12/08/2007) חמודה שלייי
אל תתעצבני
אף אחת לא שווה שתתעצבני בגללה
מה את צריכה אותן?
יש לך אותנו..😊
חחח אורטלי מאמי
הלוואי ויכולתי לסגור את העולם שלי
עם אנשים מדהימים כמו שיש פההה
QUOTE QUOTE (einavush @ 11/08/2007)
רגינוש
אני חייבת להגיד שהצלחת להעלות לי חיוך על הפנים
את כזאת נשמממהה טובה
את באמת מדהייימה! באמתת
והבעיה היא שאין לי לאן להמשיך האלה
אני תקועה איתן עד שאני אתגייס ואכיר בנות חדשות
חברות חדשות
אבל אני מנסה לקחת את הבאסה בסבבה
אבל מידי פעם יש איזה משו שפוגע בי הכי בעולם
כמו שקרה היום!
ותודה יפה שלייי
אוהבבת מללא
כן מבינה שאין לך בדיוק לאן לברוח
באותם הרגעים
אבל תיהי איתם סבבה
תנסי להיות כמה שפחות שפויה מהם,
כאילו תנסי להשתחרר מהן קצת
אל תשימי לב לכל דבר שהן עושות
לפעמים אם זה פוגע,
אין ברירה
יהיה בסדר,
רק אם את תחייכי
ותדעי שהחברות הטובות עוד יגיעו,
ואני שמחה שהעלתי לך חיוך
רק הלוואי וילדה מדהימה כמוך תיהיה מאושרת
לא שווה להיות מאוכזבת
כי את ממש מקסימה
אוהבת אותך
כן אני מנסה להשלים עם מה שיש
אני בדרך כלל בסדר
אבל לפעמים יש את הקש ששובר אותי
אבל עוברים את זה
אני חייה עם מה שיש
שורדת לי
חחחח
אוהבת אותך יפהה!!!
יהיה בסדר
העיקר שתעלי חיוך על הפנים
וההרגשה כבר משתנה..😛 לטובה
אוהבת אותך
אאאאאחחחחחח
חברות .........
QUOTE (רגייי @ 11/08/2007) עינבי מאמי
די,
הן כל-כך לא שוות את העצבים שלך
אני יודעת כמה כואב לך
אני יודעת שזאת הרגשה כל-כך לא נעימה
אבל את חייבת להבין,העולם לא מושלם,
הבן אדם שהכי קרוב אלייך,יכול להיות מחר האויב הכי גדול בחיים שלך,
את חייבת להמשיך הלאה
כמה שקשה לך כרגע
חבל שהן מפסידות בלונדה כזאת מדהימה
נכון את עצבנית והכול
אבל לא חבל?.
מהעצבים יוצאים קמטים 😛 לא חבל...?.
יאלה מאמי
קחי את עצמך ביידים
שימי עליהם
פס אחד גדול
ויאלה,בלאגן
עינבי כאן 😊
ואם את כבר לא בקטע של עצבים
מה את שמה עליהן בכלל..?.
אה?
מי הן ? 😊
אוהבת אותך
מסכימה עם רגינה..