אני רק רוצה לומר לכן שאני אוהבת אותכןןן
רגיי, בריי, מורן, ליפז, חופית ועוד הרבה
תודה על זה שהייתן לצידי
גם מתי שלא סיפרתי מה הבעייה
אבל את הסדר בראש עשיתי
ועכשיו אני מרגישה הרבה יותר טוב
ואני יודעת שהשבוע שיגיע
יהיה בשבילי הרבה יותר טוב😊
אז רק תאמינו בעצמכם
ותפתחו את הלב שלכם!!!
אם תשמרו בלב, זה יפגע בסוף בכם
אז שיהיה לכם שבוע מעולההה
אוהבתתת
אין בעד מה נסיכה שלי
תדעי שתמיד אני פה איתך
ולצידך בטוב וברע
תמידד אבל תמידד אל תתביישי
לבקש עזרה או לשתף תמיד אבל תמידדדדד😊
אני שמחה שעשית סדר בדברים
בהצלחה יפה שלי אוהבת אותך מאוד
וגאה בך😊
שבוע טוב ומבורך בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 11/08/2007) אין בעד מה נסיכה שלי
תדעי שתמיד אני פה איתך
ולצידך בטוב וברע
תמידד אבל תמידד אל תתביישי
לבקש עזרה או לשתף תמיד אבל תמידדדדד😊
אני שמחה שעשית סדר בדברים
בהצלחה יפה שלי אוהבת אותך מאוד
וגאה בך😊
שבוע טוב ומבורך בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודה יפה שלי
ותמיד תדעי שאני כאן בשבילך תמיד
אני אוהבת אותך כל כךךך
ועוד פעם
תודה😊
העיקר שעכשיו יותר טוב.. 😁
חחח איזו חמודה!!
אוהבת אותך גםםםם 3>
QUOTE (OrtalBe @ 11/08/2007) העיקר שעכשיו יותר טוב.. 😁
זה הכי חשוב😊
QUOTE
חחח איזו חמודה!!
אוהבת אותך גםםםם 3>
תודה יפה שליייי
אוהבת אותךךךךךךךךךךךךךךך
ליאורייי שלי חולה עלייך ותמידדדד אני פה בשבילך
עשו לך איטרנט ?
ודברי איתי אני רוצה לראות אותך
QUOTE (oshritsa @ 11/08/2007) ליאורייי שלי חולה עלייך ותמידדדד אני פה בשבילך
עשו לך איטרנט ?
ודברי איתי אני רוצה לראות אותך
חח לא אני מהמחשב של אחייי
המחשב לי בתיקון
עוד מעט הוא יחזור מהמשחק ויקח לי את המחשב=\
אבל תודה יפה שליייי
גם אני כאן בשבילך תמידדד יפתיייי
מתגעגעתתתת😊
ליאוריייייייייייי התגעגעתיייי
QUOTE (טטווטטייתת @ 11/08/2007) ליאוריייייייייייי התגעגעתיייי
גם אניייייייייי יפתייי
דברי איתיי😊
הכי טוב שעכשיו טוב
לאבב אותך המונים מליונים
אהבותייייייייי....
את יכולה תמיד לסמוך עליי,בכל דבר,
אוהבת אותך כל-כך ,כל-כך
העיקר שיהיה לך טוב,תיהי מאושרת
ורק חיוך יהיה על פנייך!
תתזכרי את בשביליי הכול!
מוואה3>
ליאור שלי את יודעת שאני כאן
בשבילך 25 שעות בידממהה😛
אני שמחה בשבילך..😊
אוהבת אותךך משוגעת שלי.
ליאורריייייייי שליי
אהוובה שלי
אין צורך להודות
אני עושה את זה כי אני אוהבת אותך..
ותזכרי את זה תמיד
אני א ו ה ב ת אותך!
גם אנני כאן בשבילך {:
אוהבת 3>