QUOTE (סוופרמאמי @ 11/08/2007) הכי טוב שעכשיו טוב
לאבב אותך המונים מליונים
חח תודה יפה שליי
אני אוהבת אותךךךך
QUOTE אהבותייייייייי....
את יכולה תמיד לסמוך עליי,בכל דבר,
אוהבת אותך כל-כך ,כל-כך
העיקר שיהיה לך טוב,תיהי מאושרת
ורק חיוך יהיה על פנייך!
תתזכרי את בשביליי הכול!
מוואה3>
תודה יפה שליייי
אני אוהבת אותך כל כךךך נסיכה שלייי
תודה על הכולללל
ואני כאן בשבילך תמידדדד😊
QUOTE ליאור שלי את יודעת שאני כאן
בשבילך 25 שעות בידממהה
אני שמחה בשבילך..
אוהבת אותךך משוגעת שלי.
חח משוגעת שליייי
אני גם בשבילך 26 שעות חח משוגעתתת😊
מתה עליייך קטנה שלייי
תודה על הכולללל יפתייי
QUOTE ליאורריייייייי שליי
אהוובה שלי
אין צורך להודות
אני עושה את זה כי אני אוהבת אותך..
ותזכרי את זה תמיד
אני א ו ה ב ת אותך!
תודה מלאך שליייי
גם אני אוהבת אותךךך , המון!!!!
ותמיד כאן בשבילךךךךך
תמיד כאן בשבילךךך
QUOTE גם אנני כאן בשבילך {:
אוהבת 3>
גם אני כאן בשבילך, תמיד!!!!
אוהבתתתת😊
QUOTE (limaori @ 12/08/2007) QUOTE ליאור שלי את יודעת שאני כאן
בשבילך 25 שעות בידממהה
אני שמחה בשבילך..
אוהבת אותךך משוגעת שלי.
חח משוגעת שליייי
אני גם בשבילך 26 שעות חח משוגעתתת😊
מתה עליייך קטנה שלייי
תודה על הכולללל יפתייי
😊 😂
משוגעת שלי,
את לא צריכה להודות לי בכללל אני תמיד פה בשבילךךךךךךךךךךך 😊
אוהבת אותך! 😊
אני אוהבת אותך.
🙄
תמיד פה בשבילך.
😁
אמרתי אני הידידיד שלך 😛
על מה תודה? אוהבת אותך וכאן לצידך תמיד!
QUOTE (סוופרמאמי @ 11/08/2007) הכי טוב שעכשיו טוב
לאבב אותך המונים מליונים
😊