אוףף,
היה מתוכנן שדודה שלי תבוא אליי היום לישון אצלי
כי ההורים שלי נוסעים לאילת היום ב2 בלילה ..
בסוף היא לא יכולה לבוא היא תבוא מחר
ואני מפחדת להישאר לבד מ2 בלילה עד הבוקר :|
וחברות שלי לא נימצאות באיזור אז אין לי למי ללכת ואין לי את מי להביא :|
אווף ,, אני כ"כ פוחדת
מאמי אין לך מה לפחד
תסגרי את הדלת תנעלי
גם עם בריח וגם עם מפתח
תהיי עם הפלא לידך
אם את צריכה משהו אני יכולה
להתקשר אליי בכל שעה אם את לחוצה
פוחדת וכ"ו תהיי במחשב
ותלכי לישון כשהם הולכים כדי למנוע את הפחד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 11/08/2007) מאמי אין לך מה לפחד
תסגרי את הדלת תנעלי
גם עם בריח וגם עם מפתח
תהיי עם הפלא לידך
אם את צריכה משהו אני יכולה
להתקשר אליי בכל שעה אם את לחוצה
פוחדת וכ"ו תהיי במחשב
ותלכי לישון כשהם הולכים כדי למנוע את הפחד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
זאת פעם ראשונה שאני לבד כשהם יוצאים כאילו לנסיעה
בדרך כלל ידיד שלי בא אליי או חברה אבל אף אחד לא באזור ..
ואני באמת מפחדת..
לא נעים ואם תישני ..
:\
ממה לפחד בדיוק
אני כשאני לבד בבית אני חוגגתתתתתתתתתתתתת שקט שלוווהה
אל תפחדייי סגרי תדלת וזהו.
QUOTE (15PrInCeSs @ 11/08/2007) ממה לפחד בדיוק
אני כשאני לבד בבית אני חוגגתתתתתתתתתתתתת שקט שלוווהה
אל תפחדייי סגרי תדלת וזהו.
לא מדברת על הקטע של הלחגוג
אני לא רגילה להיות ככה בבית ממש לבד ..
בדרך כלל יש לי חברה או ידידי שבאים אליי להתנחלות כל השבוע\ שבועיים האלה
הפעם אני יהיה לבד היום!
ואני מפחדת לא יודעת איך להסביר את הפחד הזה
אני לא יכולה ממש להסביר אותו..
ואווו גם אני ככה..
אבל באמת תשימי את הפלא לידך .. תהיי עם טליוזיה+מחשב..
תדברי בטלפון.. לכי לישון ומחר בבוקר שוב יהיה אור והכל יהיה בסדרררר 😊😊
מואהההההההה 3>
נראלי אני ישאיר את כל האורות דלוקים בבית ..
אני מתה מפחד.
אני מקווה שחברה שלי תוכל לבוא ..
אחרתתתתתת אני יעשה בתחתונים :|
נשמה שלי רוצה לבוא לישון אצלי?
רק שאני צריכה לקום ממש מוקדם
אבל אם בא לך הבית שלי פתוח בשבילך!!!
מאמי..תנעלי את הדלת אנחנו פה איתך אל תפחדי כל שניה שאת מפחדת תשתפי אותנו..אין לך סיבה לפחד יפתיי יהיה בסדרר
ברי? תנעלי הכול,כדי שתדעי שאת בטוחה,חלונות דלת בכל כיוון,חצר הכול מאממי
אל תדאגי,שמרי על עצמך
אוהבת אותך
יו איך אני מבינה אותך
גם אני היסטרית כזאת!
תמיד מישו איתי שההורים שלי הולכים..
ואם אני לבד?
אני נועלת את כל הבית.. חלונות דלתות הכל
מדליקה את כל האורות
טלויזיה למטה ולמעלה
והכלבה שלי הולכת איתי אפילו לשירותים..חחח
סתם
אבל הכלבה שלי איתי בכל מקום
תעשי ככה גם את
וככה לא תרגישי את הפחד
תעסיקי את עצמך.. תזמיני סרט אולי..
חחחח ברוש ממי מפחדת מעבריינים של קרית ים ג'?אם אני לא טועה אין יותר עבריינים שם
סתםםם בקיצר אל תפחדי מאמי תנעלי תבית וזהו
וכל בעייה אני פה היית אומרת לי הייתי דופקת התנחלות אצלך יזונה גרה קרוב ולא באה לבקר כולה שני רחובות ממני
עינב ואי את מזה כמווניי אמא
אני פרנואידית רצח אני יכולה
לינעול את כל החלונות הדלתות הכל
ולהיחנקקקקקקקק
ולא לפתווח ..מרוב פחד
אוושריתיייי חחחחחחחחחחחח
מפחדת מהם ? משקשקת לא רק מפחדתת ..
ליאוריי הייתי באה אבל אני במחזור ..:| אין לי כוח לזוז..
תוודה בנות אוהבת אתכן
אין לך מה לפחד
שימי לך טלויזיה שהיא לך רעש בבית
אל תדגאי מאמי..
ברי מאמי שלי,
אל תפחדי את איתי פה במסן חעחעח😁
תהיי עם פלא לידך.
סגרי את כול הבית ותהיי רגועה.
אוהבת אותך.