תודה בנות
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ליפזזזזזזי מצטערת שחיכית
דודה שלי דיברה איתי בפלא העבירה לי קצת הרבה תזמן
כי ממש פחדתי לפחות היה לי על מה לדבבר איתה
וגם דיברתי עם פיפוש שלי .. אז לקח קצת הרבה זמן חח
אוהבת אותך תודה מתוקההההה
מאמי שלי איך עבר הלילה?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יחסית הוא עבר פסדר..
למרות כל הפחד והכל
דיברתי עם קרן וליפז והם העבירו לי תזמן :]
דודה שלי התקשרה דיברה איתי איזה שעתיים
העבירה לי תזמן
אחרי זה דיברתי עם עוד חברה עד 5 וחצי ..
והזמן טס
ועכשיו אני יעלה לישון .. ויקום יותר מאוחר כי חברות שלי באות אליי😊
טוב היום , אם נוח לך כמובן חח אני דופקת התנחלות אז דברי איתי😊
ואיי בר את כ"כ ההפך ממני!
אין לי בעיה אני להשאר לבד
להשאיר הכל פתוח
אין לך ממה לפחד את נמצאת בבית שלך!!
ותאמיני במצבים שבאמת חס וחלילה קורה משו
הגוף מגיב אחרת תסמכי עליו 😛
אני שמחה שהלילה עבר בשלום
אוהבת!! 😁
QUOTE (--בובית--10 @ 12/08/2007) ואיי בר את כ"כ ההפך ממני!
אין לי בעיה אני להשאר לבד
להשאיר הכל פתוח
אין לך ממה לפחד את נמצאת בבית שלך!!
ותאמיני במצבים שבאמת חס וחלילה קורה משו
הגוף מגיב אחרת תסמכי עליו 😛
אני שמחה שהלילה עבר בשלום
אוהבת!! 😁
חח אני גם ככה אוהבת להיות לבד
שמחה שהלילה עברר מהר מאמי !
לילה טוב נשמה=] !
חחחחחחח עכשיו התעוררתי אני חוזרת לישון שוב ניראלי :|
אני עייפה רצח ..
חחחחחחח מייכלייייייייי
אייזה אני לא יכולה אני קופאת במקום
עוד הכל אצלנו פתוח וזה קרקע ואין סורגים
תכלס אפשר לכנס חופשי
אם תראי את זה תביני
אני ניכנסת לפאניקה מכל דבר
אני לא יכולה
מפחידות אותי השעות ההאלה
אוהבת אותך מאמי שלי
לייאורייייייייי כןן ,,תבוואי אליי למה אני לא יכולה לזוז . אני כבר יסביר לך איפה זה
אווההבת אותך כ"כ בוביי
קורליי (: תודה מאמי
שנשנןןןןןןןןןןן תודה יפה שליי .אוהבת מלאאאאאאאא