בא לי לצאת היום עם רועי..
סתם יציאה
לא בא לי מסעדה או משהו
משהו לכייף כזה
בראשון
לאן אפשר?!?!?חחח
נאפיסססססס =]]
יאמיי איך באלי
נו תלכו לסנוקר או לבאולינג מזה כייףףףף
או לים {:
פורום מה שבראש מאמי
אמממ לאן תלכו אממ מסעדה על החוף?
יש לכם שם ים חח? סורי על הבורות
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחחחחחחח נאפיקה
כן יש בראשלצ
לא רוצה מסעדה
טחנתי מספיק היום..
חח
ולא בא לי ים
צאו לאיזה פאב או משהו מאמי..
או שתצאו לאיזה בית קפה לשתות משהו..לא חייבים לאכולל 😊
אז תישארו בבית ותראו סרט..
ותכינו ביחד לאכול חח זה הדבר הכי טוב(:
סרט או בית קפה..
מההצעות שראיתי פה חח
עוד הצעות?😊
יש זמן אני מתחילה להתארגן בסוף רק אחרי כוכב נולד חח
תהניי יפהה שלי..!!
אוהבתותךך..3>>
תלכוו לראות סרט😊😊
תהניייייי מאמייי:]
יש בעיה
יש לנו רק 4 שקל חחח...
טיול
אני אוהבת סתם ככה טיולים
הולכים בלי לדעת לאיפה
מתיישבים באיזה גן שעשועים
מדברים
צוחקים
הכי כיף😊
ובכל מקום אתם תהנו😊
QUOTE (limaori @ 11/08/2007) טיול
אני אוהבת סתם ככה טיולים
הולכים בלי לדעת לאיפה
מתיישבים באיזה גן שעשועים
מדברים
צוחקים
הכי כיף😊
ובכל מקום אתם תהנו😊
חח זהו
זה מה שאנחנו עושים בד"כ..
אבל בא לי בית קפה את האמת שוקו עם עוגיה בקטנה חח או משהו כזה...
לא מסעדה או משהו גדול
סוף שבוע מותר לי חח 😉
אבל הבעיה זה הכסף
אולי סתם נצא להסתובב כמו שליאור אמרה
אבל בא ליייי משוווווו..:\
אבלה הוא נראה לי יותר בקטע של כדורגל
כל הזמן אני רואה טלוויזיה לוקח לבדוק משהו שניה
כמה ערוצים של ספורט יש אמא!!!!
QUOTE (OrtalBe @ 11/08/2007) QUOTE (limaori @ 11/08/2007) טיול
אני אוהבת סתם ככה טיולים
הולכים בלי לדעת לאיפה
מתיישבים באיזה גן שעשועים
מדברים
צוחקים
הכי כיף😊
ובכל מקום אתם תהנו😊
חח זהו
זה מה שאנחנו עושים בד"כ..
אבל בא לי בית קפה את האמת שוקו עם עוגיה בקטנה חח או משהו כזה...
לא מסעדה או משהו גדול
סוף שבוע מותר לי חח 😉
אבל הבעיה זה הכסף
אולי סתם נצא להסתובב כמו שליאור אמרה
אבל בא ליייי משוווווו..:\
אבלה הוא נראה לי יותר בקטע של כדורגל
כל הזמן אני רואה טלוויזיה לוקח לבדוק משהו שניה
כמה ערוצים של ספורט יש אמא!!!!
חח מכירה את זה שאין כסף
יש לכם טיילת באזור אולי ? חח
אולי תשמרו את זה לזמן אחר😊
העיקר שתהנו מאמי
ובאמת, כדורגל מבאס חחח
ואת יכולה לקחת מצלמה לעשות תמונות
ואחרי זה תחשבי לעצמך
"מה לעזאזל חשבנו לעצמנו" 😊