QUOTE (limaori @ 11/08/2007) QUOTE (OrtalBe @ 11/08/2007) QUOTE (limaori @ 11/08/2007) טיול
אני אוהבת סתם ככה טיולים
הולכים בלי לדעת לאיפה
מתיישבים באיזה גן שעשועים
מדברים
צוחקים
הכי כיף😊
ובכל מקום אתם תהנו😊
חח זהו
זה מה שאנחנו עושים בד"כ..
אבל בא לי בית קפה את האמת שוקו עם עוגיה בקטנה חח או משהו כזה...
לא מסעדה או משהו גדול
סוף שבוע מותר לי חח 😉
אבל הבעיה זה הכסף
אולי סתם נצא להסתובב כמו שליאור אמרה
אבל בא ליייי משוווווו..:\
אבלה הוא נראה לי יותר בקטע של כדורגל
כל הזמן אני רואה טלוויזיה לוקח לבדוק משהו שניה
כמה ערוצים של ספורט יש אמא!!!!
חח מכירה את זה שאין כסף
יש לכם טיילת באזור אולי ? חח
אולי תשמרו את זה לזמן אחר😊
העיקר שתהנו מאמי
ובאמת, כדורגל מבאס חחח
ואת יכולה לקחת מצלמה לעשות תמונות
ואחרי זה תחשבי לעצמך
"מה לעזאזל חשבנו לעצמנו" 😊
לא נראה לי שיש טיילת
אני רוצה עכשיו לצאת אבל חח
לאמא שלי גם אין כסף לתת לנו חח
סתם נלך נסתובב חחח
אולי נעשה תמונות מהפלא שלו חח
כי הדיגיטלית שלי לא טעונה...
טוב נו עם 4 שקל אפשר לקנות 2 ברד קטן ואפילו יהיה לנו עודף!!!לא מנחם?! 😉
מנחם בהחלט!!
חחחחח.. אז באמת תלכו סתם להסתובב.. שבו ותדברו 😊
גם נחמד!!
QUOTE (OrtalBe @ 11/08/2007) QUOTE (limaori @ 11/08/2007) QUOTE (OrtalBe @ 11/08/2007) QUOTE (limaori @ 11/08/2007) טיול
אני אוהבת סתם ככה טיולים
הולכים בלי לדעת לאיפה
מתיישבים באיזה גן שעשועים
מדברים
צוחקים
הכי כיף😊
ובכל מקום אתם תהנו😊
חח זהו
זה מה שאנחנו עושים בד"כ..
אבל בא לי בית קפה את האמת שוקו עם עוגיה בקטנה חח או משהו כזה...
לא מסעדה או משהו גדול
סוף שבוע מותר לי חח 😉
אבל הבעיה זה הכסף
אולי סתם נצא להסתובב כמו שליאור אמרה
אבל בא ליייי משוווווו..:\
אבלה הוא נראה לי יותר בקטע של כדורגל
כל הזמן אני רואה טלוויזיה לוקח לבדוק משהו שניה
כמה ערוצים של ספורט יש אמא!!!!
חח מכירה את זה שאין כסף
יש לכם טיילת באזור אולי ? חח
אולי תשמרו את זה לזמן אחר😊
העיקר שתהנו מאמי
ובאמת, כדורגל מבאס חחח
ואת יכולה לקחת מצלמה לעשות תמונות
ואחרי זה תחשבי לעצמך
"מה לעזאזל חשבנו לעצמנו" 😊
לא נראה לי שיש טיילת
אני רוצה עכשיו לצאת אבל חח
לאמא שלי גם אין כסף לתת לנו חח
סתם נלך נסתובב חחח
אולי נעשה תמונות מהפלא שלו חח
כי הדיגיטלית שלי לא טעונה...
טוב נו עם 4 שקל אפשר לקנות 2 ברד קטן ואפילו יהיה לנו עודף!!!לא מנחם?! 😉
חח גם מזה תהנוו
קחי כל דבר כהחוויה הכי טובה
ואני בטוחה שתחזרי עם חוויות והכי חשוב מאושרת😊 😊
כל דבר איתו נחמד חח
הצקתי לו קצת והוא כעס ועשיתי פרצוף עצוב כזה חמוד שייסלח לי אז הוא עושה לי כזה"נראה לך שכל פעם שאני כועס את תעשי לי פרצופים וזהו?"
ואחרי שניה הוא עושה לי"כנראה שאת צודקת"
חחח
מתוק כזה
חח אני מסתכלת עליו רואה לו את הכדורגל שלו עכשיו חח אני מתה!!!!
מקס ברנר..פיקניק בגן העיר..לשבת על החוף
קבלתי כסף מאמא שלי
אבל אני לא יודעת איפה יש לנו מקס ברנר חחח
החוף רחוק
גן העיר נלך
אבל לא נראה לי פיקניק חח
בא לנו בית קפה נלך לחפש חח
בייי
QUOTE (karin_only @ 11/08/2007) תזמינו סרט בוי או די.
נחפש בית קפה
נשב בגן העיר
נשב בשכם או שזה שקם חח...
סתם בעיר אין לי כח לאזור התעשייה
אח"כ נבוא נראה מה יש בטלוויזיה
חח
מקווה להנות..בעצם בטוח אהנה חח עם רועי..
בנותת בסוף יצאנו וזה שתינו משהו חם..
וישבנו ודברנ והעלנו זכרונות חח כמו שני זקנים על איך נפגשנו ומה היה לפני שנפגשנו וזה ומי אני אהבתי ומי הוא אהב או אהבו אותו או אותי...והיה הכי כייף והתחבקנו כל זהזמן ואין היה ממש כייף וכל הזמן צחקנו הרגשתי הכי מאושרת שיש..
תמיד שאני איתו אני שמחה,למרות המוות שורדף אותי למרות התסמונת שלי....הוא תמיד אומר לי שהוא איתי לפעמים יש לו יציאות ןכאלה שכל בן אומר ודברים על סקס וכאלה ואז אני עושה לו פרצוף והוא מבין שאיתי זה לא בדיוק נכון להגיד את זה כי..אי אפשר ואז הוא מבין...ושותק ומחייך או מנשק ומחבק...
בקיצור ולסיכום
נהנתי
ואני לא בראש של לישון עכשיו חח אבל הוא מחכה במיטה..אממ..חח סתםםםם אולי נראה טלוויזיה משהו...😊
אוהבת אותכםםםם
וחמודים-מסוכן בגן העיר...
מאמיייייייייייי אני שמחה שנהנתםםם...
בקשר לתסמונת..זה טוב שהוא ככה מבין...
רואים שהוא אוהב אותך..
חחח למרות היציאות הקטנות..לא נורא גם לו מותר..
קשה למצוא אנשיםםם כאלה יפתי..
תשמרי עליו..ועל עצמך..3>
אני נוסעת תכף לאילת..אז נדבר כשאני אחזור
אוהבתתתת אותךךךךך אורטליי 😊
שמחה שנהניתם אורטליייק {:
יואיאויאואיואיאויא זיה חמודים!!!
וכל הכבוד לו שהוא מבין
באמת אין הרבה כאלה
אבל אממ אממ מה יש לך ? 😁
אני כ"כ שמחה לשמוע שנהנתם!
זה עושה כיייף
אוווהבת