פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה מה שבראש לאן נלךךך?חחח...

לאן נלךךך?חחח

✍️ OrtalBe 📅 11/08/2007 20:45 👁️ 881 צפיות 💬 33 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 2 מתוך 3
QUOTE (limaori @ 11/08/2007) QUOTE (OrtalBe @ 11/08/2007) QUOTE (limaori @ 11/08/2007) טיול
אני אוהבת סתם ככה טיולים
הולכים בלי לדעת לאיפה
מתיישבים באיזה גן שעשועים
מדברים
צוחקים
הכי כיף😊
ובכל מקום אתם תהנו😊
חח זהו
זה מה שאנחנו עושים בד"כ..
אבל בא לי בית קפה את האמת שוקו עם עוגיה בקטנה חח או משהו כזה...
לא מסעדה או משהו גדול
סוף שבוע מותר לי חח 😉
אבל הבעיה זה הכסף

אולי סתם נצא להסתובב כמו שליאור אמרה
אבל בא ליייי משוווווו..:\
אבלה הוא נראה לי יותר בקטע של כדורגל
כל הזמן אני רואה טלוויזיה לוקח לבדוק משהו שניה
כמה ערוצים של ספורט יש אמא!!!!
חח מכירה את זה שאין כסף
יש לכם טיילת באזור אולי ? חח
אולי תשמרו את זה לזמן אחר😊
העיקר שתהנו מאמי
ובאמת, כדורגל מבאס חחח
ואת יכולה לקחת מצלמה לעשות תמונות
ואחרי זה תחשבי לעצמך
"מה לעזאזל חשבנו לעצמנו" 😊
לא נראה לי שיש טיילת
אני רוצה עכשיו לצאת אבל חח
לאמא שלי גם אין כסף לתת לנו חח
סתם נלך נסתובב חחח
אולי נעשה תמונות מהפלא שלו חח
כי הדיגיטלית שלי לא טעונה...
טוב נו עם 4 שקל אפשר לקנות 2 ברד קטן ואפילו יהיה לנו עודף!!!לא מנחם?! 😉
מנחם בהחלט!!
חחחחח.. אז באמת תלכו סתם להסתובב.. שבו ותדברו 😊
גם נחמד!!
QUOTE (OrtalBe @ 11/08/2007) QUOTE (limaori @ 11/08/2007) QUOTE (OrtalBe @ 11/08/2007) QUOTE (limaori @ 11/08/2007) טיול
אני אוהבת סתם ככה טיולים
הולכים בלי לדעת לאיפה
מתיישבים באיזה גן שעשועים
מדברים
צוחקים
הכי כיף😊
ובכל מקום אתם תהנו😊
חח זהו
זה מה שאנחנו עושים בד"כ..
אבל בא לי בית קפה את האמת שוקו עם עוגיה בקטנה חח או משהו כזה...
לא מסעדה או משהו גדול
סוף שבוע מותר לי חח 😉
אבל הבעיה זה הכסף

אולי סתם נצא להסתובב כמו שליאור אמרה
אבל בא ליייי משוווווו..:\
אבלה הוא נראה לי יותר בקטע של כדורגל
כל הזמן אני רואה טלוויזיה לוקח לבדוק משהו שניה
כמה ערוצים של ספורט יש אמא!!!!
חח מכירה את זה שאין כסף
יש לכם טיילת באזור אולי ? חח
אולי תשמרו את זה לזמן אחר😊
העיקר שתהנו מאמי
ובאמת, כדורגל מבאס חחח
ואת יכולה לקחת מצלמה לעשות תמונות
ואחרי זה תחשבי לעצמך
"מה לעזאזל חשבנו לעצמנו" 😊
לא נראה לי שיש טיילת
אני רוצה עכשיו לצאת אבל חח
לאמא שלי גם אין כסף לתת לנו חח
סתם נלך נסתובב חחח
אולי נעשה תמונות מהפלא שלו חח
כי הדיגיטלית שלי לא טעונה...
טוב נו עם 4 שקל אפשר לקנות 2 ברד קטן ואפילו יהיה לנו עודף!!!לא מנחם?! 😉
חח גם מזה תהנוו
קחי כל דבר כהחוויה הכי טובה
ואני בטוחה שתחזרי עם חוויות והכי חשוב מאושרת😊 😊
כל דבר איתו נחמד חח
הצקתי לו קצת והוא כעס ועשיתי פרצוף עצוב כזה חמוד שייסלח לי אז הוא עושה לי כזה"נראה לך שכל פעם שאני כועס את תעשי לי פרצופים וזהו?"

ואחרי שניה הוא עושה לי"כנראה שאת צודקת"
חחח
מתוק כזה
חח אני מסתכלת עליו רואה לו את הכדורגל שלו עכשיו חח אני מתה!!!!
חחחחחחחחחחחח 😛
מקס ברנר..פיקניק בגן העיר..לשבת על החוף
קבלתי כסף מאמא שלי
אבל אני לא יודעת איפה יש לנו מקס ברנר חחח
החוף רחוק
גן העיר נלך
אבל לא נראה לי פיקניק חח
בא לנו בית קפה נלך לחפש חח
בייי
תזמינו סרט בוי או די.
QUOTE (karin_only @ 11/08/2007) תזמינו סרט בוי או די.
נחפש בית קפה
נשב בגן העיר
נשב בשכם או שזה שקם חח...
סתם בעיר אין לי כח לאזור התעשייה

אח"כ נבוא נראה מה יש בטלוויזיה
חח
מקווה להנות..בעצם בטוח אהנה חח עם רועי..
תהנו שניכם😊
בנותת בסוף יצאנו וזה שתינו משהו חם..
וישבנו ודברנ והעלנו זכרונות חח כמו שני זקנים על איך נפגשנו ומה היה לפני שנפגשנו וזה ומי אני אהבתי ומי הוא אהב או אהבו אותו או אותי...והיה הכי כייף והתחבקנו כל זהזמן ואין היה ממש כייף וכל הזמן צחקנו הרגשתי הכי מאושרת שיש..
תמיד שאני איתו אני שמחה,למרות המוות שורדף אותי למרות התסמונת שלי....הוא תמיד אומר לי שהוא איתי לפעמים יש לו יציאות ןכאלה שכל בן אומר ודברים על סקס וכאלה ואז אני עושה לו פרצוף והוא מבין שאיתי זה לא בדיוק נכון להגיד את זה כי..אי אפשר ואז הוא מבין...ושותק ומחייך או מנשק ומחבק...
בקיצור ולסיכום
נהנתי
ואני לא בראש של לישון עכשיו חח אבל הוא מחכה במיטה..אממ..חח סתםםםם אולי נראה טלוויזיה משהו...😊
אוהבת אותכםםםם
וחמודים-מסוכן בגן העיר...
מאמיייייייייייי אני שמחה שנהנתםםם...
בקשר לתסמונת..זה טוב שהוא ככה מבין...
רואים שהוא אוהב אותך..
חחח למרות היציאות הקטנות..לא נורא גם לו מותר..
קשה למצוא אנשיםםם כאלה יפתי..
תשמרי עליו..ועל עצמך..3>

אני נוסעת תכף לאילת..אז נדבר כשאני אחזור
אוהבתתתת אותךךךךך אורטליי 😊
שמחה שנהניתם אורטליייק {:
חח אמרתי לך שזה יסתדר 😊
יואיאויאואיואיאויא זיה חמודים!!!
וכל הכבוד לו שהוא מבין
באמת אין הרבה כאלה
אבל אממ אממ מה יש לך ? 😁

אני כ"כ שמחה לשמוע שנהנתם!
זה עושה כיייף
אוווהבת

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך