אז ככה עידכון 😛
חחח לפעם הראשונה חח זה היה נחמד מאוד
לא הרגשתי כלום וזה ממש עבר חלק
הדם זרם לו בצינורת
-זה כ"כ עשה לי חשק לתרום דם
עוד שנה עוד שנה בע"ה!!!!-
האחות עושה לי "לפעם הראשונה היית מצויינת כל הכבוד לך..."
חחחחחחחחחחחחח 😂
ואגב בכלל לא היו לי סחרחורות ולא כלום
הרגשתי כמו שור 😁
אז זהו זה עבר בהצלחה רבה ((=
תודה לכולם ((=
כיף לך שאת כמו שור
אני מתעלפת ישר מכל דבר
ומי שהייתי קטנה לא עשיתי בדיקת דם
חח אני גאה בך מאמי
אמרתי לך שיהיה לך קללל
שמחה בשבילךךך
אוהבתתת3>
שמחה שהיה קל מאמי שלי !
בע"ה יגיעו תשובות חיוביות !
אוהבת ! 3> !
כל הכבוד שעבר בסדר
חחח
אני בפעם האחרונה שעשיתי
נתקעתי שם איזה 10 דקותת
בעעע
שמחה שעברת את זה
ושהיה קל יפה שלי..
אוהבת אותך
חח כיף לך
אני עושים לי בדיקת דם אני מתעלפת
חח מיכלי שלי,
אני נורא גאה בך, מתוקה שלי. אני שמחה שעברת את זה בקלות. 😊
אוהבת המון..
מואהה
חחח תודה בננות חולעליכן!!
ואל תבהלו לא קרה לי כלום
אני פשוט מתחילה טיפול בכדורים [לפנים]
אז צריך לעקוב אחרי התפקוד של הגוף וכאלה
זה לא שחס וחלילה קרה משהו ((=
אם לא הייתי מתחילה בטיפול
מי בכלל היה חושב ללכת לעשות בדיקת דם 😛