אני בצום מהשעה 20:00
יש לי מחר[ראשון] בדיקות דם
חחחח פעם ראשונה בחיים שלי
מעניין איך היה
בהצלחה לי 😁
חחחחחחחחחחחחחח 😂
בהצלחההה יפהה שלייייי
אוהבת אותך זה חשוב לעשות
בדיקת דם מידי פעם
יהיה בסדר😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חח איזה אושר חחחח בצלחה מאמי שלי ..!
זה לא כואב 😊
ואיי איזה חרא זה ..
בהצלחה יפה שלי ..
אוהבת אותך מלאאאאאאאא
אוייי כואבבב.. אבל בהצלחהההההה ושיעבור בשלום!!!!!
אוהבת אותך!!!!!
זה לא כזה כואב
זה רק בראש
ובהצלחה מחררר
קטן עלייך 😉
אוהבת אותךך
חחחח
איזה מתוקות
אני לא מפחדת או משהו כזה
חחחח
פשוט סתם
פעם ראשונה שלי 😁
יאה בהצלחה מאמי
יעבור טוב בעזרת השם
שמרי על עצמך
אוהבת אותך
בהצלחה...זה בדיוק שניה ועוברררר
בהצלחהההה
אין מה לדאוג את תצאי מזה בשלום 😛
לאבב אותךךךךךך
😕 אמממממ עדיף שאני לא יגיב חחחח אני מפחדת מהדברים האלו
אבל בהצלחה מאמי ותגידי איך היה
חח בהצלחה מאמי
שיעבור בקלות
תאכלי אחרי זה משו מתוק זה יעלה את הזרימה של הדם
ככה לא יקרה מצב שאולי תרגישי לא טוב אחרי זה
כמו שקורה לי
יפה שלי המון בהצלחה היום
אוהבת אותך ושבוע טוב נסיכה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*